پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام شهردار و مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی کیاسر به مناسبت 7 مهر روز آتشنشان

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، شهردار کیاسر  و مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کیاسر (چهاردانگه) با صدور پیامی فرارسیدن ۷ مهر، روز آتش نشانی و خدمات ایمنی را به آتش نشانان تبریک گفتند.

در پیام دکتر محمدنژاد شهردار کیاسر آمده است؛

آتش نشان واژه ای است است که در ذهن هر انسانی قداست، شجاعت، ایثار و از جان گذشتگی را تداعی می کند.

دلاوری های آتش نشانان داستان‌های فراوانی دارد که خط بسیاری از این داستان‌ها را ایثار و از خودگذشتگی تشکیل می‌دهد و ایمنی ، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی منت آن هاست.

ضمن تقدیر از تلاشها و ایثارگری های آتش نشانان، یاد و خاطره حماسه آفرینی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس و حوادث تلخ را گرامی می دارم و فرارسیدن ۷ مهرماه؛ روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش نشانهای کشورمان و به ویژه آتش نشانان شهرداری کیاسر تبریک گفته و امید آن دارم در پناه ایزد منان در عمل به وظیفه مقدستان در شهر کیاسر و بخش چهاردانگه و خدمت به همشهریان همواره پیروز و سربلند و سالم باشید.

دکتر همت محمدنژاد
شهردار کیاسر

………………….

ابراهیم ایمانی مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کیاسر (چهاردانگه) نیز با صدور پیامی فرا رسیدن هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی را به جامعه آتش نشانان سراسر کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

“هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می باشد.

همگان می دانیم یادآوری این روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرزوبوم ثبت کردند.

امروزه برما ثابت شده است، که این حمیت و از جان گذشتن هم اکنون نیز در تمامی بدنه سازمانها و واحدهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداریها جاری است و شما عزیزان پیرو و رهرو همکاران فقید و حماسه ساز خود هستید.

امروزه با ارتقاء سطح شاخصهای کیفیت زندگی شهری و روستایی، انتظار می رود آتش نشانان علاوه بر حضور در صف اول خدمت رسانی به آسیب دیدگان در شهرها و روستاها، در هنگام وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه نیز در خط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان نیز قرار گیرند.

در پایان اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به غیور مردان آتش نشانی #کیاسر تبریک گفته و آرزوی سلامت و سعادت برای این ناجیان آسمانی و خانواده های صبور و معززشان دارم

 

ابراهیم ایمانی کیاسری

مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کیاسر (چهاردانگه)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.