پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام رییس آموزش و پرورش چهاردانگه به مناسبت بازگشایی مدارس

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، محمد مسعوديان زاده، رئيس آموزش و پرورش منطقه چهاردانكه با تبريك فرا رسيدن اول مهر و بازگشايي مدارس پيامي را صادر كرد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، محمد مسعوديان زاده، رئيس آموزش و پرورش منطقه چهاردانكه با تبريك فرا رسيدن اول مهر و بازگشايي مدارس پيامي را صادر كرد.

 

متن پيام به شرح زير است:

 

به نام خداوند جان و خرد      کزین برتر اندیشه بر نگذرد

 

اينك كه بار ديگر « اوّل مهر »؛ آغازي ديگر از فصل مهرباني ها فرا رسيده و صحیفه نورانیِ دانش با سر انگشت تکاپو و تلاشِ شما دانش آموزان و فرهنگيان؛ ورق خورده و ملائک بال خود را برای حضور ارزشمند شما گسترانیده اند.در سال تحصیلی جدید با همراهی و همدلی، صداقت، صراحت و صميميت، با گام هايي استوار با هم پيمانمي بنديم با تكيه و بهره گيري از تفكر خلاق و پوياو مشاركت فراگيرِ شمادانش آموزانِ پر شورو نشاط، فرهنگيان فرزانه، اولياي گرانقدر و تمامي صاحبنظران فرهيخته و همه آنان كه دغدغه آموزش و پرورش و اعتلايِ فرزندانِ اين سرزمين پاك را دارند، در تمام عرصه هاي آموزشي، پرورشي و اداريِ آموزش و پرورش، در راستاي رسيدن به اهداف بلندِ سند تحول بنيادين و سیاست های نظامتعلیم و تربیت گامی به جلو برداريم.

 

مقارن شدن آغاز سال تحصیلی با هفته شکوهمند «دفاع مقدس»، تقارنی نیکوست که سبب قداست افزون تر بهار علم و دانش می شود و فضای مدرسه را با یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون پاك شهیدانِ والا مقام و رنج ها و جانفشاني هاي ايثارگران را در «سنگر مدرسه» یادآوري می نماید.

 

اینک در سالی که به نام«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است کوشش جهاد گونه شما دانش آموزان و فرهنگیان، تضمین کننده موفقیت و سربلندی ایران  اسلامی و پاسداری از خون پاک بزرگ مردانی است که با ایثار جان خود امنیت، آرامش و آسایش را به ما ارزانی داشته و امروز ثمرات آن را در جهان و جامعه اسلامی شاهد هستیم. سال تحصیلی جدید، را محضر شما گرامیان تبریک عرض نموده، موفقیت و بهروزی شما ارجمندان را تحت لوای حضرت حق و امامت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش، مقام عظمای ولایت، در راستای سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه حضرت حق مسلئت دارم.

 

سید محمد مسعودیان زاده

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

سال تحصیلی 94-1393

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.