پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام حجت الاسلام شیخ محمد کاظمی کیاسری مشاور فرماندهی سوریه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه حجت الاسلام شیخ محمد کاظمی کیاسری مشاوره فرماندهی سوریه بعد از پیروزی مقاومت  در جنگ با داعش پیام شرح دیل صادر کرد:

بسم الله المهاجرین و المجاهدین
الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ

كسانى كه ايمان آورده و هجرت كرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‏ اند نزد خدا مقامى هر چه والاتر دارند و اينان همان رستگارانند . سوره توبه آیه ۲۰

فرماندهان محترم سپاه کربلا مازندران و لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا
سرداران اسلام بابائی و رستمیان دامه برکاتهما
درود و سلام خدا بر مجاهدان و مدافعانی که به ندای ولی زمان خود لبیک گفتند .
برگشت غیور مندانه یادگاران شام بلا از خانطومان تا بوکمال که خاطرات شجاعت های آنان در سطور ذهن تاریخ ما خواهد ماند برگ زرینی است بر خطه علویان.
جوانانی که جان خود را بر کف دست گرفته و آماده جانفشانی و از خود گذشتگی در راه اهل بیت (ع) می باشند که نشان از ایمان این خطه ولایت مدار می باشد .
این پیروزی عظیم بر خوارج زمان و استکبار جهانی را به محضر مقام عظمای ولایت و سرداران و پاسداران سپاه اسلام ، و همه غیرت مندان استان مازندران تبریک گفته و برخود که از فرزندان این خطه می باشم لازم دانستم از غیرت ،شجاعت، ایثار،شهامت، دلیری،خلوص،تدبیر و تاکتیک این مجاهدان مهاجر و همرزمان ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم که در این جبهه ها حماسه آفریدند ،تشکر و قدردانی نمایم .

مشاور فرماندهی سوریه
شیخ محمد کاظمی کیاسری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.