پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تقدیر و تشکر بخشدار از مردم حماسه ساز چهاردانگه در انتخابات 1396

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه در پی مشارکت بالای مردم فهیم چهاردانگه  و ایجاد یک شگفتی بی نظیر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پر شکوه و حماسی و بی نظیر مردم شریف منطقه چهاردانگه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که همگام با ملت مومن و حق شناس حماسه ای آفریدند به بزرگی عزت ، اقتدار و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران و این حضور پرشکوه موجب مباهات و شکرانه به درگاه ایزد منان است. بدون تردید پیروز اصلی این انتخابات، مردم شریف هستند که دولت مردان تدبیر و امید را در خدمت رسانی به این ملت بزرگ و هوشیار مصمم تر و حرکت در جهت توسعه و عمران میهن عزیز را شتابان تر ساخت.

اینجانب بعنوان عضو کوچکی از دولت مردم سالار تدبیر و امید، این حماسه بزرگ را به مقام معظم رهبری ، ملت قهرمان ویژه مردم منطقه چهاردانگه و رئیس جمهور مدبر و محبوب جناب آقای دکتر روحانی تبریک و تهنیت عرض مینمایم. و از همکاری صمیمانه تمامی برگزار کنندگان انتخابات اعم از مجریان ،ناظران ،پشتیبانی و حافظان امنیت تقدیر و تشکر نموده و استمرار عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسئلت مینمایم .

سید محمد حسین سلطانی

بخشدار چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.