پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت آیت الله میرعمادی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان طوسی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی درگذشت «حاج محمد علی طوسی» پدر شهیدان «طوسی» را تسلیت گفت.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی درگذشت «حاج محمد علی طوسی» پدر شهیدان «طوسی» را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان آیت الله سید احمد میرعمادی در پیامی درگذشت مرحوم «محمد علی طوسی» پدر شهیدان « محمد حسن»، « محمد حسین» و « محمد ابراهیم» طوسی را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است: «انا لله و انا الیه راجعون»، درگذشت اسطوره مقاومت و اسوه صبر و ایثار مرحوم مغفور «حاج محمدعلی طوسی» پدر شهیدان والا مقام «محمدحسین»، «محمدحسن» و «محمد ابراهیم» موجب تأسف و تأثر شد، آن مرحوم که با افتخار سه فرزند دلبند خود را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد، خود با اعتقاد و ایمان در مسیر ولایت ثابت قدم و استوار بود.

 

او به عنوان رزمنده مخلص در عرصه دفاع مقدس حاضر و به عنوان ذاکر اهل بیت عاشق دلسوخته امام حسین(ع) بود و به عنوان پدری فداکار از خون شهیدان و ارزش­های دینی و انقلابی حفاظت و پاسداری کرد و اکنون با سربلندی و عزت در جوار شهیدان خود آرمیده است.

 

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به امت شهید پرور و خانواده معظم شهدا خاصه به بازماندگان آن مرحوم ، برای روح بلند آن فقید سعید، مغفرت و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبائی مسألت دارم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.