پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت آیت الله طبرسی و استاندار مازندران

در پیام مسؤولان ارشد به‌مناسبت شهادت ۱۳ تن از مجاهدان فی‌سبیل‌الله و مدافعان حرم استان آمده است: خون سرخ شهدای مدافع حرم زمینه‌های نابودی داعش و اربابان جنایت‌کار آنها را فراهم می‌کند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه   به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان و ربیع فلاح استاندار مازندران با صدور پیامی شهادت جمعی از فرزندان مازندران در دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س) را تبریک و تسلیت گفتند.

 

در متن این پیام آمده است: شهادت تأثرانگیز ۱۳ تن از مجاهدان فی‌سبیل‌الله و مدافعان مازندرانی حرم اهل بیت(س) در تهاجم ناجوانمردانه گروهک تکفیری داعش در شهرک خان‌طومان سوریه سبب تعزیت عموم شهروندان مازندرانی شده است.

در بخشی از این پیام عنوان شد: فراز و فرودهای تاریخ دفاع مقدس همواره نقش برجسته رزمندگان دلاوری را مجسم می‌کند که در تمامی محاسبات، تعیین‌کننده‌ترین نقش را با حضور تأثیرگذار خویش ایفا کردند و پیدایش و بقای چنین نسلی زیربنای امنیت پایدار ایران اسلامی است که امروز جهان آشوب‌زده را غرق در تحیر کرده است و یقینآً حضور قابل تأمل رزمندگان کشورمان در مناطق عملیاتی سوریه که کمک مستشاری عملیات‌ها را به عهده دارند، باز هم تضمین‌کننده همین امنیت پایداری است که نظام سلطه جهانی چه در مصاف‌های مستقیم و چه در جنگ‌های نیابتی آن را مورد هدف و قدم به قدم برای نزدیک شدن به مرزهای کشورمان نمادهای مقاومت را تحت تهاجم خود قرار داده است.

 

از این رو ملت ایران به مدافعان حرم و به‌ویژه شهدا و جانبازان این مصاف استراتژیک قلباً افتخار می‌کنند و با حضور در مراسم استقبال و تشییع جنازه شهدا، این ارادت قلبی را به نمایش می‌گذارند.

در بخش پایانی این پیام تصریح شد: امیدواریم که خون سرخ این شهدا زمینه‌های نابودی داعش و اربابان جنایت‌کار آنها را فراهم کرده و ملت ایران را نیز قدردان امنیت پایداری بدانند که مرهون همین عزیزان فداکار است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.