پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه به مناسبت سال نو

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده رییس اداره، پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن نوروز 1394 منتشر کرد.

 

یامقلب القلوب والابصار   یا مدبر الیل و النهار     یا محول الحول والاحوال    حول حالنا الی احسن الحال

 

خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای مردم ولایت مدار ایران اسلامی ارزانی داشت تا با تدبّر در آنچه که گذراندیم؛ در سایه کرامتش، دل به تلاشی افزون برای عزّت و کامیابی خویش ببندیم.

 

با بروز و ظهور بهار فرح بخش، نوای امید از بام تا شام بر رواق دل ها طنین انداز است تا همپای عشق ها، امیدها و نویدها، دل ها را به نور ایمان بر افروزیم، دست ها را با تحوّل و شکوفایی همراه سازیم و گام هایی استوار در تحقق ایده ها و طرح ها ی ماندگار جهت سربلندی ایرانمان برداریم.

 

ضمن تبریک سال نو  محضر همکاران و دانش آموزان ارجمند، امید است نوروز امسال، که مزیّن بنام بانو فاطمه زهرا (س) است؛ با بهره گیری از فرمایشات مقام عظمای ولایت، نوروزی فاطمی و فصلی نو در اندیشیدن و کوشیدن برای عزت و سربلندی ایران عزیز باشد و با توکّل به خداوند قادر متعال و استعانت از ائمه معصومین (صلوات الله علیهم اجمعین) جهت تحوّل در وجودمان، برای رسیدن به احسن الحال بکوشیم.

 

نوروزتان پیروز، دل هایتان پیوسته شاد و دستانتان پرثمر باد.

 

سید محمد مسعودیان زاده

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

نوروز 1394

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.