پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک دکتر سید رمضان شجاعی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار

0

 

دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، پیام تبریکی به شرح دیل صادر نموده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

در عصر کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد و ابزارهای قابل دسترس همگانی، آرمان‌های تعالی بخش در سایه سرخط های خبری روزانه خبرنگاران ،این  راویان راستین کشور غیر قابل انکار است.آنان بواسطه این صنعت ارتباطی برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی، ایران مقتدر و بانشاط از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

 

هفدهم مرداد در تقویم فرهنگی کشور مزّین به عنوانی می‌باشد که  یادآور خاطرات شهید گرانقدر محمود صارمی، شهید دانایی در عرصه خبرنگاری است. ایشان که در رسالت خبر نگاری فعالیت می کرد ، وظیفه‌ای سنگین برعهده داشت و در راه اعتلای  نظامی با الگوی بی نظیر که همان ایرانی به قامت مردم سالاری دینی است ،حتی از جان خود گذشت و رویدادی را ثبت کرد که ارزش و کرامت قلم در حوزه اطلاع رسانی را بر همگان آشکار نمود. ما نیز وظیفه داریم به بهانه نکوداشت روز خبرنگار از قلم و اربابان قلم واطلاع رسانی تجلیل نمائیم.

 

بی تردید ظرفیتی عظیم در زمینه رسانه ای کشور  وجود دارد و خبرنگاران صدیق ما در حوزه الگوسازی و سناریوپردازی‌های امپراتوری رسانه‌ای استکباری، در راستای سیاه‌نمایی، دروغ‌پردازی، شبهه‌افکنی در گفتمان انقلاب اسلامی درجهت تضعیف اقتدار ملی ما در نزد افکار عمومی همه نقشه های آنها را بی‌اثر ساخته و چه بسا که این  رویکرد‌ها و کارکردهای متعهدانه و مسوولانه اصحاب رسانه توانسته اند در عرصه دفاع از حقیقت و عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی و کلیه آزادی خواهان ملل اسلامی که نمی خواهند به نحوی زیر پرچم استکبار باشند  را به مخاطبان خود نشان دهند.در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است و با باز شدن افق‌های جدیدی در عرصه بین‌الملل و تیم مذاکره کننده هسته‌ای خنثی کردن بداخلاقی‌های سیاسی و توطئه‌ی رسانه‌ای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی وظیفه سنگین‌تری بر دوش اصحاب رسانه قرار گرفته است امیدواریم در این راه ضمن توجه به منافع ملی خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری تبیین نمودند را  در نظر گرفته و ‌در پیکار با سلطه‌گری و سلطه‌پذیری جبهه رسانه‌ای آنان ، با عظمت و درخشندگی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی موفق باشد.

 

اینجانب، این روز مبارک را به همه صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان  و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی تبریک می گویم و برای همه آن بزرگواران  آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم . و از درگاه حضرت احدیت سلامتی ، کامیابی و توفیقات روز افزون همه این عزیزان را در ظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج ) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسئلت می نمایم.

 

سید رمضان شجاعی

نماینده مردم شریف و بزرگوار شهرستانهای ساری و میاندرود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.