پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک بخشدار چهاردانگه به مناسبت آغاز سال 1396 و جشن نوروز

0

به مناسبت آغاز سال 1396 و جشن نوروز باستانی محمد حسین سلطانی، بخشدار چهاردانگه پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز با تمام زیبائیهایش فرا می رسد،  و ایام سرخوشی و سرسبزی با جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می گردد.

ما ایرانیان نیز نوروز را به جشن و سرور می نشینیم و گرامی می داریم و آن را سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت ها می دانیم آن را فصلی نو برای نو شدن همراه با طبیعت و متخلص شدن به صفات الهی بر شمرده و نسل به نسل، سینه به سینه آن را پاس می داریم.

در این بهاران کنارجای خالی شهدایمان  تنها احساس دلخوشی و تسلایمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده  و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار بخصوص موفقیت ملت و دولتمردان عزیز دولت یازدهم در برجام و شکسته شدن تحریم های ظالمانه دوازده ساله و تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با رهبر معظم انقلاب در هفتم اسفندماه است.

اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز  ، فهیم و مهربان منطقه چهاردانگه  از خداوند قادر و متعال میخواهم آنی از توفیق خدمتگزاری به این مردم نجیب غافل نشوم
عید بهاران، نوروز و سال نو  محضر رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی ، دولت خدمتگزار  و همه شما مردمان خوب منطقه چهاردانگه  تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن الحال برای همگان تقدیر شود انشاء الله.
سیدمحمدحسین سلطانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.