پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پژوهش‌های دانشگاه فرهنگیان هم‌راستا با ماموریت و رسالت‌های آن باشد

0

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان در بازدید از پردیس دکتر شریعتی ساری تاکید کرد: پژوهش‌های دانشگاه فرهنگیان باید هم‌راستا با ماموریت و رسالت‌های آن باشد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، دکتر طاهری‌نیا ضمن بازدید 2 ساعته از خوابگاه‌ها، کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها، سالن غذا خوری و دیگر فضاهای آموزشی و اداری پردیس دکتر شریعتی ساری، به بررسی مسایل، مشکلات و امکانات این پردیس  پرداخت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان با تبیین جایگاه و رسالت دانشگاه فرهنگیان، گفت: اگر بخواهیم نظام تعلیم و تربیت اصلاح شود، باید سرچشمه که همان مراکز تربیت معلم است، تصفیه و اصلاح شود. 

طاهری‌نیا با اشاره به جذب 41 هزار دانشجو در سال تحصیلی 98-97، اظهار کرد: ساماندهی مطلوب این امر همت بزرگ و عظیم می‌طلبد و همه همکاران باید در راستای این حرکت ارزشمند و جهادی تلاششان را افزایش دهند.

وی با بیان ماموریت مهم دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: باید از مهمترین دانشگاه به موثرترین دانشگاه تبدیل شویم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: دانشگاه تعاریف و شاخص‌هایی دارد و از اولویت‌های مهم این دانشگاه پرورش معلمان پژوهنده است.

وی با تاکید بر ماموریت گرا بودن دانشگاه فرهنگیان گفت: پژوهش‌های این دانشگاه باید هم راستا با ماموریت‌ها و رسالت‌های آن باشد.

پژوهشگرانمان را بشناسیم و به صورت عملی و باورمندانه قدر آنها را بدانیم

دکتر طاهری‌نیا همچنین در جلسه شورای مدیریت امور پردیس‌های استان مازندران تاکید کرد: پژوهشگرانمان را بشناسیم و قدر آنها را بدانیم.

وی با اشاره به جایگاه بلند پژوهشگر در دانشگاه، از مدیران دانشگاه خواست به صورت عملی و باورمندانه قدر پژوهشگران را بشناسند و فعالیت‌ها و خدمات پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان را ارج نهند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که پژوهش نباید در تنگناهای مالی قربانی شود، از مدیران استان‌ها خواست در تنگناهای مالی حامی پژوهش باشند تا از آسیب دیدن آن جلوگیری کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، طاهری‌نیا با اعلام اینکه معاونت پژوهشی دانشگاه با مستقل کردن حسابداری معاونت پژوهشی از اجحاف در حق پژوهش جلوگیری خواهد کرد، از مدیران دانشگاه در استان‌ها خواست در خصوص صیانت از پژوهش اهتمام ویژه داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.