پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پویاسازی اقتصاد هدف شورای گفتگوی بخش خصوصی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر شنبه در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه با آسیب شناسی درباره مشکلات و موانع فراروی تولید صورت گیرد افزود: باید قوانین مصوب شده برای رفع موانع تولید را اجرایی کنیم.

وی اظهار داشت: باید موانع فراروی تولید را با برنامه ریزی و اجرای درست قوانین برطرف کنیم تا از مراجعات مکرر دستگاههای اجرایی جلوگیری شود.

حسین زادگان خواهان شناسایی موانع دست وپاگیر فراروی تولید شد و گفت: باید کارایی شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت بررسی و آسیب شناسی شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید بررسی شود مرجع رسیدگی به اختلافات دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی شورای گفتگو است یا خیر و برای تصمیم گیری بهتر همه جوانب باید بررسی شود.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز باید موانع فراروی پویا شدن اقتصاد کشور استان باید رسیدگی شود زیرا فلسفه اقتصاد مقاومتی سرعت بخشی به اقتصاد استان خواهد بود.

حسین زادگان اظهار داشت: در استان بیش از ۱۰۰ کارگروه داریم و برخی از این کارگروه ها کارایی و پویایی لازم را ندارند که باید پایش و آسیب شناسی شود و باید کار کارشناسی در کارگروهها صورت گیرد زیرا در حاضر دلیل اجرا نشدن برخی مصوبات، کارشناسی نبودن آن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.