پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پل و بلوار آزادگان مازندران در نکا افتتاح شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، مراسم افتتاح بلوار و پل آزادگان شهرستان نکا امروز همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، مسئولان شهری و شوراهای شرق استان، خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان در نکا افتتاح شد.

این مراسم که توام با همایش پیاده روی خانوادگی نیز بوده است پل و بلوار آزادگان نکا که نقش اساسی در کاهش ترافیک مرکزی شهر نکا داشته افتتاح شده است.

افتتاح 2500 میلیارد تومان طرح حوزه انرژی در استان

محمد اسلامی، استاندار مازندران در مراسم افتتاح بلوار و پل آزادگان نکا با بیان اینکه هدف همه مسئولان خدمت بی منت به مردم است، اظهار داشت: همدلی و وحدت رمز موفقیت بوده و تلاش کنیم از خط کشی سیاسی خودداری کنیم وامروز در سراسر استان وحدت و همدلی برقرار است.

وی افزود: پاکدستی، مومن بودن و تعهد از ویژگی‌های مدیران نظام اسلامی است که باید به گونه ای عمل و خدمت کنند که مردم حس ملموس از خدمتگزاری مدیران داشته باشند.

استاندار مازندران گفت: دراجرای این پروژه مردم، شورا و شهرداری نقش آفرینی کردند که مردم با گذشت و همکاری جهت ایجاد این بلوار، صندوق خاطرات و یک صدقه جاریه جهت ذخیره آخرت گذاشتند که جای قدردانی دارد.

وی بیان کرد: مردم از افت ولتاژ برق گله داشتند که با سفر وزیر نیرو در چندروز گذشته دو هزار و 500 میلیارد تومان در استان طرح افتتاح شد که نیروگاه جدید مدرن ترین نیروگاه گازی کشور با حداکثر راندمان نیروگاه کاسپین نوشهر افتتاح شد تا کاستی برق در مازندران جبران شود.

استاندار مازندران بیان کرد: با تغییر ساعات کاری در استان، استفاده از ژتراتور 100 مگاوات برق اضطراری تولید که صرفه جویی 300 مگاواتی داشتیم.

وی گفت:هرگز آب رودخانه نکا قطع نخواهد شد و نخواهیم گذاشت حیات و اکوسیستم آسیبی ببیند.

اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد ریال را تضعیف و دلار را قوی کند و باید مراقب باشیم و چیزی که نیاز نداریم نخریم گفت: تعزیرات حکومتی با گرانفروشی واحتکار برخورد می‌کند و هرگز با تخلفات معاشات نخواهیم کرد.

تقویت نشاط اجتماعی در منطقه

سرپرست فرمانداری  نکا گفت: نکا در 40 سال انقلاب تمام عرصه‌ها حضوری فعال داشت و دارای ظرفیت‌های بکری مانند شهرک صنعتی، سیمان و نیروگاه است.

عبدالجواد توحیدی مقدم افزود: در بحث کشاورزی و باغات حدود 120هزار تن شلیل و 40 تن مرکبات تولید شهرستان است که در زمینه صنایع تبدیلی و کارگاه‌های تولیدی اقدامات مناسبی انجام شد که باید بخش خصوصی پررنگ تر شود.

وی گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دستور کار است که در سال برنامه ماهانه و فصلی داشته باشیم که دو جشنواره هلو و شلیل و تمشک و امروز همایش پیاده روی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه نکا نیز گفت: پیشرفت و توسعه طرح‌ها و پروژه‌ها نشانه مدیریت جهادی است که پیشرفت شهر نیز نشان دهنده تعامل مردم با مسئولان است.

شهردار نکا نیز با گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: اسرای ما بهترین دوران زندگی خود را در زندان به سر بردند تا ما در امنیت زندگی کنیم که در سالروز ورود آزادگان به وطن دو پروژه بلوار و پل آزادگان در نکا فتتاح شد.

سید مهدی احمدی افزود: شورای شهر همراهی مناسبی در اجرای روند پروژه ها داشتند که در مجموع هزینه این پروژه 15میلیارد تومان بود.

احمدی گفت: در مسیر ساخت این بلوار یک هکتار شامل 26 پلاک آزاد شد که با همت مردم فاز چهارم مسیر  30متری از ترک محله تا میدان امام حسین در دستور کار قرار دارد که در این زمینه شناسنامه املاک تهیه شد که تا شش ماه دیگر اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: سایت کارخانه آسفالت، ورودی شهر و پارک جنگلی قرمرض به زودی آغاز می‌شود و همچنین طرح تفکیک زباله از مبدا با جدیت اجرا می‌شود.

شهردار نکا از نخبگان خواست در امور شهری مشارکت داشته باشند تفکیک زباله از مبدا در دستور کار است تا شهری در شان مردم داشته باشیم.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.