پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پشت پرده انتصاب حسین‌زادگان چه کسانی بودند؟

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با واهی خواندن برخی از ادعاهای استاندار، گفت: آقای استاندار اعلام کرد که ما ۵ برابر استان‌های دیگر بودجه گرفتیم، کجا بودجه گرفتید؟ فکر می‌کنید با چه کسی طرف هستید؟ من در هر دوره از مجلس در کمیسیون تلفیق حضور دارم، بودجه و ردیف آن را می‌شناسم، کجاست این ۵ برابر؟

4

 

به گزارش پایگاه چهاردانگه، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری در گفت‌وگو با بلاغ،با بیان اینکه باید ساری را به جایگاه واقعی خودش برسانیم، اظهار کرد: گردشگری را باید به‌عنوان صنعت درآمدزا توسعه دهیم، ضرورت دارد هم از ظرفیت‌های دریا و هم جنگل استفاده کنیم.

 

* اعتقادم بر این است باید بچه‌های ساری رشد کنند

وی با عنوان اینکه عده‌ای این انگ را به من زدندند که در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنم، افزود: از روزی که بنده مسئولیت صدا و سیما را برعهده گرفتم، اعتقادم این بود که باید نیروسازی کرد، در همین صدا و سیما ۵ مدیر که معاون من بودند، مدیرکل شدند که الان شاید نتوانید یک نفر را هم پیدا کنید، اعتقادم بر این بود که باید بچه‌های ساری رشد کنند.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دولت قبل اداره‌کل‎های زیادی به‌دست بچه‌های ساری افتاد که در هیچ دوره‌ای مدیران ساروی چنین شرایطی در سطوح مدیریتی نداشتند، هرچند از شایسته‌سالاری غافل نبودیم.

 

شجاعی بیان کرد: وقتی مرحوم کردان در وضعیت کما قرار داشت، من در راه تهران بودم، آقای رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد به من زنگ زد و گفت: «آقای کریمی استاندار شما می‌خواهد برود، ما می‌خواهیم برای استان شما استاندار تعیین کنیم.»

 

وی افزود: آقای رحیمی چند اسم به من داد، گفتم من الان تو مسیرم و شرایط این را ندارم به شما جواب بدهم، بگذارید فردا من فرد مورد تأیید را اعلام می‌کنم، هر چی فکر کردم که کدام مدیر ساروی می‌تواند استاندار شود، کسی به ذهنم نرسید که شرایط استاندار شدن را داشته باشد و در هیئت دولت بتوانند رأی بیاورد.

 

* برای رشد ساری باید از شهرداری و شورای شهر حمایت کنیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز در ساری مدیران زیادی را معرفی کردیم و امروز برخی از این عزیزان نیز جزو رقبای انتخاباتی من هستند، از عمق وجودم خوشحالم که توانستیم ظرفیت‌هایی را فراهم کنیم که امروز مدعی وکالت هستند.

 

شجاعی تصریح کرد: شهردار و شورای اسلامی شهر ساری نیز با قدرت در حال خدمت‌رسانی هستند و همه اذعان دارند که در تاریخ این شهرستان چنین اقداماتی صورت نگرفته است و ما هم از این مجموعه حمایت می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه درگذشته هم از شهرداری حمایت می‌کردم، اضافه کرد: آقای حجازی را دوست خودم می‌دانم و به او ارادت دارم، چند بار هم به ایشان عرض کردم اگر هر کاری از دست من ساخته است، بفرمایید تا کمک کنم.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چند بار با هم به چند وزارتخانه رفتیم، یک روز جلسه‌ای داشتیم با وزیر راه که آقای وزیر کل معاون‌های خود را جمع کرده بود تا به کار ما رسیدگی کنند.

 

شجاعی بیان کرد: امروز هم بنده به اتفاق نماینده ولی فقیه و آقای دامادی از این روند رشد و شکوفایی شهری ساری حمایت می‌کنیم تا ساری از وضع وخیم خود خارج شود، ساری باید در آینده‌ای نزدیک قطب گردشگری شمال کشور شود، سرمایه‌گذارها باید در این شهر سرمایه‌گذاری کنند.

 

* تغییرات و جابه‌جایی‌ها در زمان نزدیک به انتخابات، معنا و مفهومی دارد

وی در ادامه به محق بودن مدیران ارشد در جابه‌جایی فرماندار و دیگر مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: تغییرات و جابه‌جایی‌ها در زمان نزدیک به انتخابات، معنا و مفهومی دارد و می‌رساند که دولت می‌خواهد از جهت سیاسی در انتخابات ورود پیدا کند و یا در درخشش آقای عبوری در مرکز استان موجب‌شده تا بعضی‌ها نگران بشوند که ساری شهرهای دیگر را جا بگذارد و فاصله زیادی بگیرد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رشد ساری از جهت بالندگی، پیشرفت، خدمات و زیبایی ممکن است نگرانی‌ بعضی‌ها را فراهم کرده باشد، هم از این نظر که ساری ممکن است در آینده جهش داشته باشد، هم از سویی عبوری می‌تواند مهر خطرناکی باشد.

 

شجاعی اظهار کرد: آقای مجید حسین‌زادگان از دوستان من است، افتخار می‌کنم که ایشان تعالی پیدا کند اما چرا حسین‌زادگانی که روز اول قرار بود معاون استاندار بشود، امروز مسئولیت سرپرستی فرمانداری ساری را برعهده گرفت.

 

وی اضافه کرد: برگرداندن حسین‌زادگان در این مسئولیت آن‌هم بعد از ۱۰ سال، چه تازگی، خلاقیتی و برنامه‌های جدیدی می‌تواند داشته باشد، ما بدمان نمی‌آید که بچه‌های ساری رشد کنند، بارها هم به آقای استاندار گفتیم در بین معاونان خودت معاون ساروی انتخاب کن؛ در دولت گذشته هم همین اتفاق افتاد؛ این جزو خواسته‌های ما است.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به مازندران شبی که جلسه شورای اداری تشکیل شد، عرض کردم آقای روحانی در استان مازندران در دولت شما هنوز یک آجر روی آجر گذاشته نشد، عمده پروژه‌ها مربوط به دولت قبل است که هنوز نیمه‌تمام مانده است.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: جز ۱۵ میلیارد تومانی که این دولت برای زباله‌سوزی ساری داد، من خدمات دیگری ندیدم.

 

* مردم ساری کاروان دولت تدبیر و امید را متوقف کردند

وی گفت: در ملاقاتی که با رئیس جمهور به اتفاق مجمع نمایندگان مازندران داشتیم، ایشان اشاره کردند من زمانی که در خرداد ۹۲ به ساری آمدم و تراکم جمعیت استقبال‌کنندگان را دیدم، احساس کردم برنده میدان و رئیس جمهور منتخب مردم هستم.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم فهیم ساری، همان‌هایی که در پیش از انتخابات چنین استقبالی برای دکتر روحانی به‌یادگار گذاشتند، دو سال در بیست‌وچندمین سفر رئیس جمهور به مازندران از او استقبال نکردند و باز هم همین مردم برای نخستین بار در کشور کاروان تدبیر و امید را متوقف کردند.

 

* طی این ۲ سال چه گلی به سر مازندران زدند

شجاعی با بیان اینکه استقبال سرد مردم را نباید به‌حساب برخی از مسئولان نوشت، تأکید کرد: مردم باید پیشرفت استان و کارکرد مدیران را ببینند که از رئیس جمهور و هیئت دولت استقبال کنند، طی این دو سال چه گلی به سر مازندران زدند.

 

* آقای استاندار فکر می‌کنید با چه کسی طرف هستید؟

وی با واهی خواندن برخی از ادعاهای استاندار، بیان کرد: آقای استاندار اعلام کرد که ما ۵ برابر استان‌های دیگر بودجه گرفتیم، کجا بودجه گرفتید؟ فکر می‌کنید با چه کسی طرف هستید؟ من در هر دوره از مجلس در کمیسیون تلفیق حضور دارم، بودجه و ردیف آن را می‌شناسم، کجاست این ۵ برابر؟ در کجا می‌خواهد این ردیف کلان شما هزینه بشود؟ مگر می‌شود با عدد و رقم با مردم صحبت کرد، کارهای انجام‌شده را بیایید نشان بدهید.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه شهرستان ساری الان تبدیل به کارگاه سازندگی شده، در هر کوچه و پس کوچه پروژه‌های عمرانی با اعتبارهای مردمی در حال اجرا است، اضافه کرد: من مخالف آمدن آقای حسین‌زادگان نیستم اما نگرانم از اینکه ایشان در دامی که برایش تعیین کردند، قرار نگیرد.

 

* حامیان حسین‌زادگان چه کسانی بودند؟

شجاعی با عنوان اینکه آقای حسین‌زادگان که با حمایت آقای خاتمی، موسوی‌لاری و محتشمی قرار بود معاون استاندار بشود اما وقتی زورشان نرسید به دلایلی ترجیح دادند وی به‌عنوان فرماندار ساری منصوب شود، گفت: با این انتصاب هم ادامه فعالیت‌های شهردار ممکن است متوقف بشود و هم آینده سیاسی شهرستان دچار تزلزل شود.

 

وی با اشاره به اینکه پنج تن از کاندیداها، حتی کاندیداهای اصلاح‌طلب با بنده تماس گرفتند که ما مخالف این انتصاب هستیم، خاطرنشان کرد: این حرکت در آستانه انتخابات از نظر سیاسی حاوی پیام است، ممکن است فرماندار در نگاه‌های شهری با شهردار اختلاف داشته باشد، نگرانیم که این اختلاف هم در آینده فعالیت‌های شهری را متوقف می‌کند و هم کاسه و کوزه سفر بر سر کسانی می‌شکند که هیچ نقشی نداشتند.

 

* تا روزی که هستم اجازه نمی‌دهم فعالیت‌های شهرداری متوقف شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: الان صلاح نبود که فرماندار عوض شود، اگر دوست داشتید به آقای حسین‌زادگان مسئولیت بدهید، استاندار، معاون استاندار یا حتی معاون وزیرش می‌کردید.

 

شجاعی ادامه داد: تا روزی که هستم اجازه نمی‌دهم فعالیت‌های شهرداری ساری متوقف شود، چون از نظر اداری فرمانداری می‌تواند مصوبات شورای شهر را در کمیته انطباق تأیید نکند.

 

وی خاطرنشان کرد: در مورد انتصاب حسین‌زادگان، وزیر کشور هم از سوی برخی جریانات مورد فشار واقع شد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما آنقدر ابزارها و سیتم محکم و متقنی دارد که امکان تقلب در آن بسیار ضعیف است، گفت: مسئولان در خیلی از مراحل و مراتب می‌توانند در انتخابات نقش‌آفرین باشند، امیدوارم آقای حسین‌زادگان بر اساس رسالتی که به خدمت دارد، عمل کند نه براساس وابستگی به جریان‌های خاص سیاسی.

4 نظرات
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    آقای شجاعی ….؟ ۲ دوره نماینده مردم بودی هیچ خیری مردم ازت ندیدن حالا چرا استاندار محترم و دولت تدبیر و امید رو متهم میکنید

  2. ساروی می گوید

    جناب آقای شجایی نماینده محترم . شما بهتر است به وظایف نمایندگی خود بپردازید. وظیفه شما قانون گذاری است. نگران انتصابات دولت نباشید. بدانید این انتصابات خلاف قانون نیست بلکه از اختیارات استانداران محترم می باشد. در دولت های قبلی هم بوده و حتی نوع آنی و اتوبوسی اش را هم دیدم. باز خدا پدر این ها را بیامرزد که مدت دوسال آن هاتحمل کردند.

  3. سیف ا....جلالی می گوید

    سلام اقای شجاعی جنابعالی با زیرسوال بردن دولت تدبیر وامید دلت برای
    مردم ساری نسوخته الان دودوره نماینده ساری هستی هنوز خیلی از روستاهای چهاردانگه بدون آب وجاده هستند روستای بیش از هشت شهید داده ولی از همه امکانات محروم هست خواهشمند است کمی به فکر مردم محروم روستای چهاردانگه باشید اگر از شهردارساری حمایت می کنید چون به نفوذ ورای ایشان نیازمند هستی هرجند اینجانب وظایف نماینده را بالاتر ازاینها می دانم ولی فعلا این مردم از شما توقع دارند که به درد دل آنها برسید اقای شجاعی همین مردم ساری درهر خانه چند تحصیلکرده بیکار دارند به جای جوسازی از این طرف وآن طرف ذره ای به فکر آینده وعاقبت خود باشید که همه این صبحتها در روز قیامت جواب دارد

  4. v,p می گوید

    آقای شجاعی شما فقط ی راه حل دارین تا رای بیارین ………ی که مردم ما انقد درس اموخنند که دیگه گول این فریب کاری راهم نخواهد خورد خدایش ی میدون تو کیاسر زدی که ما الان به نامت کنیم چکار کردی خدایش چکار کردی هرجا میشینی میگی دارم گاز میارم این گاز مال تقویت گاز ساری بود که از سمنان اومد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.