پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه ساری – تاکام سال آینده تکمیل می شود/ زباله سوز ساری تا اوایل سال آینده تکمیل می شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علی نبیان پیش ازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران درباره پروژه ساری – تاکام گفت: این پروژه ملی با دو پیمانکار در دست اجرا است و تلاش می شود تا پایان سال یا نهایتا اوایل سال آینده این طرح مدیریت شود.

وی درباره پروژه های عمرانی ورزشی گفت: از محل ۲۷ صدم با تامین منابع بودجه سنواتی، مقرر شد نسبت به تکمیل پروژه های نیمه کاره آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اقدام شود.

وی درباره وضعیت کمربندی های استان نیز اظهار داشت: از ابتدای دولت تلاش شد تا پروژه کمربندی ها با سرعت بیشتری اجرا شود و کمربندی ساری و بابل بهره برداری شده است.

نبیان ادامه داد: کمربندی رویان، تونل کمربندی چالوس نیز در دولت کنونی اجرایی شده است اما برای کمربندی شش شهر دیگر غرب استان نیز ردیف مالی مشخصی درنظر گرفته شده است و اکنون کمربندی نشتارود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: در محور هراز، اجرای پروژه پیشرفت فیزیکی مناسب دارد و سه پل در این محور دردست ساخت است.

وی با عنوان اینکه اقدامات مناسبی در آزادراه تهران – شمال در حال انجام است گفت: یکی از دغدغه های مردم، محور مرزن آباد به سمت دزدبن است و امیدواریم با تامین اعتبار بازسازی محور صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران درباره مرمت مسجد جامع ساری گفت: تامین منابع لازم برای مرمت مسجد جامع و تاریخی در حال پیگیری است و طراحی براساس طراحی اولیه مسجد جامع ساری خواهد بود.

نبیان درباره تفکیک زباله از مبدا با اشاره به تولید سه هزار تن زباله در روز گفت: با اجرای طرح تفکیک می تواند ۳۰ درصد زباله معادل هزار تن را از مبداء و خانه تفکیک کرد.

وی پیشرفت زباله سوز نوشهر را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و افزود: زباله سوز ساری نیز تا اوایل سال آینده تکمیل و نهایی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.