پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه خط گاز دامغان-کیاسر-ساری 10000میلیارد ریال برآورد شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده در نشستی با جمعی از اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت: ما در مقابل جمهوری اسلامی تکلیفی به نام شهامت و شجاعت در کار داریم و باید افرادی در راس کار باشند تا بتوانند با شجاعت پیش روند.

وی گفت: در سال 86 بعلت قطعی گاز مشکلات توسط کارشناسان بررسی شد و خط دامغان به ساری برای گاز رسانی انتخاب شد. ابراهیم زاده افزود: برای انجام پروژه خط گاز دامغان به ساری 10000میلیارد ریال برآورد شد و توانستیم در سالجاری این پروژه را بهره برداری نماییم و دغدغه گاز مازندران برای همیشه برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: تا شهریور ماه سالجاری تمام مسیر دامغان – کیاسر- ساری اعم از روستاها گازدار خواهند شد. ابراهیم زاده بیان کرد: در سال 95 توانستیم 65هزار خانوار را گازدار کنیم .

وی افزود: تمامی مسیرهای صعب العبور شرکت گاز مازندران در حال انجام کار برای گازرسانی است.

وی گفت: مدیرعامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی به 77 روستای استان با اعتباری بالغ بر 405 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال خبر داد و گفت: با گازرسانی به این روستاها، چهار هزار و 53 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به شهر کیاسر تا یک ماه آینده انجام می‌شود، گفت: مردم با پرداخت گاز بها شرکت گاز را در انجام پروژه‌ها یاری کنند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به قطعی گاز در سال 86 اظهار کرد: پروژه انتقال گاز دامغان به ساری از سال 86 آغاز و در سال 93 با اعتبار 1000 میلیارد تومان تصویب شد و با پیگیری صورت گرفته در سال 96 به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح خط دامغان ساری قطعی گاز در مازندران وجود نخواهد داشت بیان کرد: شهر کیاسر تا شهریور ماه 100 درصد گازدار می‌شود و در مسیر دامغان ساری به 105 روستای چهاردانگه، کارخانه سیمان، 56 روستای دودانگه گازرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه با افتتاح این خط بستر سرمایه‌گذاری برای پتروشیمی مهیا می‌شود افزود: در سال 86 تعداد مشترکین 700 هزار مشترک بوده و در سال 95 این تعداد به یک‌هزار و 200 نفر رسیده است.

ابراهیم زاده به طلبکاری یکهزار و 460میلیارد ریالی این شرکت اشاره کرد و گفت که 70 درصد از طلبکاری ها از عموم مردم و مابقی از صاحبان صنایع و واحد های تولیدی استان است.

وی با بیان اینکه در سال 95 تعداد 65 هزار خانوار گازدار شده‌اند افزود: 350 میلیارد تومان پول در استان توزیع شد و بازار را رونق بخشید که افتخاری برای شرکت گاز بوده است.

ابراهیم‌زاده تعداد پیمانکاران شرکت گاز استان مازندران را 300 پیمانکار عنوان کرد و افزود: 750 کیلومتر فعالیت داشته‌ایم و در منازل 19 هزار و 200 نفر گاز روشن شد.

وی با بیان اینکه از گلوگاه تا رامسر، جنت‌آباد و رودبار میزان 450 میلیارد تومان پروژه داریم یادآور شد: به 97 روستا تزریق گاز صورت می‌گیرد، 22 روستا در فروردین ماه انجام شد و تعداد 77 روستا هم گازدار می‌شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.