پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه مازندران در دهستان پشتکوه افتتاح می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از تسنیم، همزمان با پنجمین روز دهه فجر، با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور، استاندار مازندران، مسئولان سپاه کربلای مازندران و مسئولان شهرستان ساری، پروژه‌های محرومیت‌زدایی از چهره دهستان پشتکوه چهاردانگه ساری افتتاح می‌شود.

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران با تایید این خبر گفت: به دستور مقام معظم رهبری برای زدودن فقر و محرومیت از کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک هزار نقطه را در کشور شناسایی کرد که 100 نقطه آن اجرایی شده است.

وی افزود:  سه نقطه از این پروژه‌ها در مازندران قرار دارد که شامل دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه، دهستان شهدا  بهشهر و دهستان 3 هزار تنکابن است.

بابایی گفت: با حضور مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در روز دوشنبه پروژه آسفالت راه روستایی به طول سه کیلومتر،  احداث خط انتقال برق کشاورزی برای استخر آب در روستای برد، احداث استخر آب برای آبیاری باغات در روستای برد، اجرای لایروبی قنات آب  برای مصارف کشاورزی به طول 900 متر در روستای پشرت، بهسازی قنات برای آب شرب  به طول 100 متر در روستای کوات، احداث کانال بتنی به طول 500 متر در روستای ولویه علیا افتتاح خواه شد.

وی بیان کرد: احداث کانال بتنی به طول 500 متر در روستای ولویه سفلی، احداث غسالخانه در روستای ارا، احداث پنج واحد مسکونی برای محرومان در روستاهای کردمیر و چالو، احداث پل برای روستای برد از دیگر پروژه‌های افتتاحی محرومیت‌زدایی سپاه کربلای مازندران است.

بابایی، درباره میزان و منایع بودجه تخصیصی برای این پروژه‌ها گفت: منابع مالی این پروژه‌ها از خودیاری مردم، بودجه دولتی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تامین شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام بوده، محرومیت از چهره بخش چهاردانگه که ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد زدوده شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.