پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه‌های روان‌سازی ترافیک در دومین شهر پرتراکم کشور اجرا می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، بهمن معین پور امروز در حاشیه بازگشایی باند کندگذر خیابان کارگر قائم‌شهر، اظهار داشت:  با همکاری شرکت سایپا خزر و همت اعضای شورای شهر، قائم‌شهر دارای باند کندگذر شد.

وی افزود: شش هزار و 113 متر مربع از دیوار متعلق به شرکت سایپا خزر بوده که به میزان 2595 متر از بحر اصلی خیابان کارگر بازگشایی شد.

شهردار قائم‌شهر با اشاره به حمایت مستقیم اعضای شورای شهر درباره این پروژه، تصریح کرد: این طرح کمک بزرگی به بازگشایی لاین کندگذر از میدان جانبازان تا ابتدای خیابان کنسرو می‌کند که برای رفاه حال شهروندان صورت گرفت تا گامی برای کاهش ترافیک در دومین شهر پرتراکم کشور باشد.

وی از ساخت پارک موزه دفاع مقدس شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر اینکه 3.5 هکتار از زمین نساجی به شهرداری تعلق پیدا کرده، مجموعه سایپا نیز شش هزار و 600 متر مربع زمین را برای ایجاد فضای سبز هدیه کرده‌است که به احداث پارک موزه دفاع مقدس اختصاص خواهد یافت.

عباس صالح‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر نیز با تأکید بر توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و پروژه‌های نیمه‌کاره سطح شهر، اظهار داشت: درایت شهردار با امور عمرانی شهر عجین شده و یکی از این موارد تأمین سرانه‌های فضای سبز و مسائل فرهنگی در خیابان کارگر بوده که با بازگشایی نساجی شماره 2 و سایپا خزر ، توافقات قبلی که عملی نشده‌ بود، با همکاری مسئولان صورت گرفت.

علی فلاح مدیر‌عامل شرکت سایپا خزر، همدلی و همیاری بین شهرداری و شورای شهر را به فال نیک گرفت و بیان کرد: این اتفاق بزرگ ، فرصتی ارزشمند را برای شهروندان رقم زده است تا بتوانند راحتر گذران زندگی کنند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.