پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروازهای فرودگاه رامسر از 26 تیر برقرار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران، سعدالله وطن خواه اظهار داشت: پس از حدود دو وقفه در پروازهای فرودگاه رامسر با اقدامات صورت گرفته رفع معارض و موانع پروازی، پروازهای آن فرودگاه از 26 تیر امسال برقرار می‌شود.

وی افزود: از روز سه شنبه 26 تیماه نخستین پرواز هواپیمایی آسمان و از 30 تیرماه نخستین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مسیر تهران ـ رامسر ـ تهران از سر گرفته خواهد شد.

وطن خواه گفت: پروازهای فرودگاه رامسر به‌صورت روزانه و در برخی از ایام هفته‌ای دو پرواز در روز برقرار خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه پس از رفع معارض پروازی، با رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری و دفتر کنترل ترافیک هوایی و بازدید کارشناسان سازمان‌های مذکور و اعلام آمادگی عملیات پروازی آن فرودگاه، اطلاعیه هوانوردی مبنی بر آمادگی آن فرودگاه صادر و در نهایت شرکت‌های هواپیمایی برنامه پروازی خود را اعلام کردند.

وطن خواه اظهار امیدواری کرد: با شروع عملیات پروازی بتوان از ظرفیت ناوگان هواپیمایی شرکت‌های هما و آسمان در جهت افزایش مسیرهای پروازی استفاده کرد.

وی از پیشنهاد برقراری پرواز در مسیرهای مشهد و اصفهان از رامسر خبر داد و افزود: منتظر اعلام پاسخ و ارائه برنامه پروازی از جانب شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.