پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پذیرش ۳۳۰ نفر روز مسافر، توسط ستاد اسکان نوروزی منطقه چهاردانگه

آموزش و پرورش منطقه با آماده کردن شانزده اتاق در ۳ پایگاه میزبان مهمانان نوروزی، تاکنون ۳۳۰ نفر روز مسافر را در قالب ۸۰ خانوار پذیرش نمود.

0

 

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، شریعت نژاد معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره اعلام کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش منطقه از ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۴ تا کنون با آماده کردن شانزده اتاق در ۳ پایگاه الندان،خانه معلمان چهاردانگه و فردوسی کیاسر، جهت اسکان مهمانان نوروزی، ۳۳۰ نفر روز مسافر را در قالب ۸۰ خانوار پذیرش نمود.

 

شریعت نژاد افزود: اعضای ستاد اسکان تمام تلاش و امکانات خود را به کار گرفته اند تا میهمانان عزیز فرهنگی با کمترین دغدغه، از تعطیلات نوروزی خود بهره ببرند.

 

وی گفت: سید محمد مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه با حضور در ستاد اسکان منطقه  شهر کیاسر، ضمن تبریک سال نو  و خیر مقدم مهمانان نوروزی، وضعیت ستاد اسکان را ار  مهمانان جویا شد و مهمانان از امکانات ایجاد شده و مهمان نوازی مردم چهاردانگه تقدیر و تشکر کردند.

 

شریعت نژاد در پایان افزود : به علت آب و هوای مناسب و وجود جاذبه های گردشگری منحصر به فرد در منطقه هر سال شاهد حضور گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به چهاردانگه می باشیم.

 ۳۳۳۳۳۳

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.