پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پتانسیل های گردشگری منطقه برای درآمد پایدار شهرداری کیاسر استفاده شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر دکتر علی اصغر یوسف نژاد در مراسم معارفه شهردار کیاسر،اظهار داشت: در اصول مختلف قانون اساسی بر حضور مردم تاکید شده است اما از این اصل به معنی واقعی استفاده نشده است.

وی افزود:حدود ۲۰ سال گذشته با توجه به مصوبه مجلس و تاکید دولت وقت شورا تشکیل شده و اکنون دوره پنجم شورا سپری می کنیم اگر چه مسیر طی شده پرفراز و نصیب بوده و مشکلات و گرفتاری داشته اما حلاوت و شیرینی خدمات رسانی مردمی هم برای مردم وجود داشته و در بسیاری از مسائل موفق بوده است.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از هزار و ۲۵۰ شهر در کشور داریم که ۱۰ هزار نفر در پارلمان شهری در فعالیت اجتماعی مشارکت دارند.

یوسف نژاد با بیان اینکه شوراها از جایگاه و منزلت اجتماعی بالایی برخوردار هستند،افزود:قانون شوراها قطعا دارای مشکلاتی هستند و نیاز به وضع قوانین جدید دارد و مشارکت همه دستگاه ها با شورا و شهرداری در جهت ارائه خدمت ضروری است.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اگر فردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتی را انجام داده است باید وظیفه بداند چراکه شان و منزلت مدیران کاری جز خدمت نیست،تصریح کرد:مجموعه ظرفیت بسیاری نیروی انسانی در شوراها وجود دارند ولی متاسفانه از ظرفیت شوراها به اندازه کافی در حد لیاقت و شایستگی آنها استفاده نشده است.

وی گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم رشد و توسعه منطقه و شهر کیاسر عنوان کرد و بر لزوم شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه و شهر کیاسر تاکید کرد و گفت: حتماً با حضور مدیرکل گردشگری مازندران از این ظرفیت ها برای کمک به درآمد پایدار شهرداری کیاسر استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت:شهرداریهای مازندران فاقد درآمد پایدار هستند اتکای شهرداریها با درآمد ناپایدار خدمات رسانی را با مشکل مواجه خواهد کرد

وی گفت:نکاتی در زمینه شهر و شهرداری وجود دارد و باید در مجلس پیگیری کنیم،موضوع امنیت شغلی دهیاران طی فرایندی که در مجلس وجود دارد قطعا پیگیری خواهم کرد.

یوسف نژاد گفت:دکتر محمدنژاد با توجه به ظرفیتی که از نظر علمی و سابقه کاری و ارتباط عمومی در سطح استانی و ملی دارد می تواند زمینه رشد و توسعه شهر کیاسر را فراهم سازد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.