پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

يك كشته در تصادف كاميون با پژو 206 در جاده كياسر – ساري

رئیس اورژانس مازندران گفت: تصادف کامیون و پژو 206 در جاده ساری به کیاسر سبب کشته شدن راننده 206 و مجروح شدن همسر وی شد.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، فرهاد مصدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از بروز سانحه دلخراش تصادف در مسیر ساری به کیاسر خبر داد.

 

وی تصریح کرد: در سانحه تصادف که عصر دوشنبه ( 2 تيرماه 1393 ) در این محور به‌ وجود آمد یک دستگاه کامیون با پژو 206 برخورد کرد.

 

رئیس اورژانس مازندران بیان داشت: در این سانحه خطرناک و با برخورد شدید کامیون به پژو 206 راننده ماشین پژو در دم جان باخت و همسر وی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 

وی افزود: تنها مصدوم این سانحه با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان امام ساری منتقل شد.

 

محور ساری به کیاسر یکی از محورهای خطرناک برای رانندگی است که به دلیل باریک بودن جاده و عدم آشنایی رانندگان عبوری، شاهد بروز تصادفات غمبار در این مسیر هستیم.

 

………………………………………………………………………

 

چهاردانگه نيوز: اين براي سومين بار در طي دو روز است كه محور ساري – كياسر – سمنان شاهد تصادف كاميون با خودروهاي سواري است. ( لينك خبر 1 ) ( لينك خبر 2 ) اين موضوع متاسفانه كم كم تبديل به يك معضل و مشكل شده است كه در صورت عدم رسيدگي توسط مسئولين به ويژه مسئولين وزارت راه جان و مال مردم را به خطر خواهد انداخت. مطمئناً بخش زيادي از اين مشكل مربوط به عرض كم و شيب زياد و پيچ هاي خطرناك اين محور و بخشي ديگر نيز معلول رعايت نكردن سرعت مطمئنه و عدم رعايت موارد امنيتي توسط رانندگان است.

با احداث كارخانه ي سيمان كياسر و لزوم حمل بار اين كارخانه كه بايد از اين محور انجام شود، تعريض و ايمن سازي اين محور اجتناب ناپذير بوده و بايد هر چه زودتر توسط مسئولين ذيربط رسيدگي شود.

 

1 نظر
  1. صمد می گوید

    بله جان آدمی زاد که ارزش نداره چیزی که برای آقایان ارزشمنده جیب مبارکشونه! هر دفعه شاهد فساد مالی هستیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.