پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ويزيت رايگان بيماران در روستاي پرويج آباد

رئيس جمعيت هلال احمر ساري از اجراي پروژه درمانی ویزیت رایگان بیماران به مناسبت ماه محرم توسط پزشکان داوطلب در يكي از روستاهاي محرم منطقه چهاردانگه خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی جمعيت حلال احمر استان مازندران، رئيس جمعيت هلال احمر ساري از اجراي پروژه درمانی ویزیت رایگان بیماران به مناسبت ماه محرم توسط پزشکان داوطلب در يكي از روستاهاي محرم منطقه چهاردانگه خبر داد.

 

parvarig-abad

 

محمودرضا عباسپور در اين رابطه گفت: به همت پزشکان داوطلب و داوطلبین خیر به مناسبت ماه محرم، پروژه درمانی ویزیت رایگان در روستای پروریج آباد منطقه چهاردانگه به اجرا درآمد.

 

وي با بیان اینکه در این پروژه 100 بیمار ویزیت شده اند اضافه کرد: در این پروژه 2 پزشک، 6 پیراپزشک، 1 ماما و 1 روانشناس مشاركت دئاشتند.

 

عباسپور افزود: ارزش ریالی خدمات پزشکان داوطلب به بیماران مناطق محروم در این پروژه 40 ميليون و 600 هزار ریال بوده است.

 

پايگاه خبري چهاردانگه ساري : خبر فوق عيناً از روابط عمومی جمعيت حلال احمر استان مازندران نقل شده است. در حال حاضر از نظر تقسيمات كشوري روستاي پروريج آباد از توابع دهستان تنگه سليمان، بخش كليجان رستاق شهرستان ساري است. ولي هنوز امور مربوط به برق، آموزش و پرورش و … زير نظر بخش چهاردانگه مي باشد.

اين روستا در گذشته از توابع دهستان گرماب بخش چهاردانگه بوده و در سال 1381 از اين بخش جدا و به بخش كليجان رستاق مرتبط شده است. در اين رابطه مي توانيد مطلب « مصوباتی که پروریج آباد را بین سه بخش شهرستان ساری جابجا نمود » كه در پايگاه خبري چهاردانگه ساري منتشر شده است، را مطالعه بفرمائيد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.