پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ولایت‌پذیری اساسی‌ترین راه تحقق پروژه‌های جهادی سپاه است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سرهنگ دوم پاسدار آهنگر عصر امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه جهادی اجتماعی مردمی الهادی(ع) مازندران در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی رفاهی شهید عظیمی بابلسر، اظهار داشت: در جوامع اسلامی به ویژه ایران، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های دینی بسیاری مشغول فعالیت بوده و انقلاب اسلامی ایران برخواسته از سازماندهی این سازمان‌های مردم نهاد بوده است.

وی افزود: هر زمان اتکای دولت به سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های دینی کم شده و از بین رفته سبب شکست در دستیابی به توفیقات بزرگ شده است.

آهنگر ادامه داد: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس به وضوح نماد بارزی از حماسه حضور مردمی بوده که با همدلی، اتحاد و همزبانی شکل گرفته بوده است.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و چگونگی برخورد با آن، گفت: هیچ جامعه ای مصون از آسیب‌های اجتماعی نبوده اما انقلاب اسلامی که داهیه‌دار اسلام و دین بوده و معضلات اجتماعی به مثابه یک لکه سیاه در آن تلقی می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه افزایش آگاهی مردم تنها راه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، افزود: تنها ساختاری که سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود ساختار مردم نهاد و مشارکت پرشور و شعور مردم در اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.

آهنگر تصریح کرد: مشارکت سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و رمز موفقیت ما اخلاص در تمام امور است.

وی استقامت در کار و داشتن روحیه انقلابی و جهادی را سرمنشا رسیدن به قله‌های رفیع پیروزی در مسائل اجتماعی برشمرد و افزود: با دشمن‌شناسی و شناخت تاکتیک‌ها و تکنیک‌های دشمن می‌توان روش‌های مقابله با آن را اجرایی و عملیاتی کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران، تصریح کرد: ولایت‌پذیری، تکلیف پذیری، تجهیز به علم روز و اطمینان به تحقق وعده الهی از دیگر راه‌های تحقق پروژه‌های جهادی و اجتماعی در کشور است.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.