پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وقوع دو آتش سوزی بزرگ در شهرستان بهشهر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، طی نیمه شب گذشته در شهرستان بهشهر دو آتش سوزی در سطح وسیع اتفاق افتاد. در این دو حادثه تعدادی مغازه واقع در خیابان گرگان در این شهرستان و همینطور کارخانه منسوجات اکریلتاپ در نزدیکی خلیل شهر در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آتش سوزی حوالی ساعت 23 امشب ( چهارشنبه شب ) بر اثر وقوع انفجار ناشی از نشتی گاز شروع شد و بلافاصله به سایر مغازه های همجوار سرایت کرد .

آتش سوزی در راسته بازار خیایان اصلی بهشهر در حوالی چهارراه گرگان و رو به روی بازار امام رضا (ع) رخ داد.

بلافاصله دقایقی پس از آتش سوزی ، آتش نشانان در محل حضور یافتند و در حال خاموش کردن آتش هستند.

شاهدان عینی و اهالی محل می گویند که نشست گاز در یکی از مغازه ها سبب انفجار و آتش سوزی شده است .

نیروهای مختلف آتش نشانی ، اورژانس و امداد در حال فعالیت هستند و کسی پاسخگوی جزئیات وقوع آتش سوزی در حال حاضر نیست .

براثر شدن آتش سوزی، برق منطقه قطع شده است و دستگاههای مختلف خدمات رسان از ادارات آب ، گاز و برق هم در محل حضور دارند.

شاهدان عینی که از ابتدا در صحنه حضور داشتند گفتند که با توجه به وقوع آتش سوزی در حوالی نیمه شب و در حالی که مغازه ها بسته بود ، به کسی آسیبی وارد نشده است .

همچنین زکریا اشکپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز پنجشنبه ۱۱ آبان در ساعت ۴ و 45 دقیقه خبر حادثه آتش سوزی در کارخانه اکریلتاب بهشهر به مرکز پیام شرق استان مازندران اعلام شد. همکاران پایگاه اورژانس خلیل شهر به محل حادثه در همین شهر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که از عوامل آتش نشانی بود و توسط تیم اورژانس مستقر در محل حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران یادآور شد: آخرین گزارش‌ها از ادامه آتش سوزی و تلاش تیم‌های آتش نشانی برای اطفاع حریق حکایت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.