پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وعده از سرگیری عملیات اجرایی محور ساری ـ تاکام از فردا

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری که در جمع اهالی منطقه هولار که برای تصادف عصر امروز در محور ساری ـ تاکام این محور را مسدود کرده بودند، وعده داد؛ مجری پروژه ساری تاکام قول داد عملیات اجرای این پروژه فردا از سرگرفته شود.

3
پایگاه خبری چهاردانگه: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری که در جمع اهالی منطقه هولار که برای تصادف عصر امروز در محور ساری ـ تاکام این محور را مسدود کرده بودند، وعده داد؛ مجری پروژه ساری تاکام قول داد عملیات اجرای این پروژه فردا از سرگرفته شود.

سید علی صادقی   با اشاره به تصادف عصر امروز در محور ساری ـ تاکام و مسدود کردن این محور توسط مردم اظهار کرد: جاده ساری ـ تاکام که به دلیل تصادف امروز بسته شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مجری طرح در بین مردم هولار حاضر شده است، افزود: مجری این پروژه شرکت ساخت و توسعه شمال کشور است که در حال صحبت با مردم برای بازگشایی این جاده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری خاطر نشان کرد: مجری طرح قول شروع ادامه کار را از فردا به مردم داده است.

وی  گفت: مجری پروژه در حال رایزنی با مردم برای پایان دادن این موضوع است.

عملیات تعریض پروژه ساری ـ تاکام از سال ۸۹ شروع شد و هنوز به اتمام نرسید، نداشتن پیمانکار، عدم وجود اعتبار و در برخی موارد هم کمبود مصالح از مهم‌ترین مشکلات برای اجرای این پروژه بود.

عصر امروز مردم به دلیل بروز سانحه تصادف در این مسیر مردم اقدام به انسداد محور کردند و خواستار حضور مسؤول مرتبط در این مسیر برای پاسخگویی شدند./فارس

3 نظرات
  1. کاربر می گوید

    این پیمانکار تا حالا کجا بوده ؟ که حالا تصادف شده امده میگه از فردا شروع می کنیم خنده دار نیست ؟

  2. رضا می گوید

    سلام تمام این حرفها دروغ و سرکاری است و سلام

  3. سیف ا....جلالی می گوید

    سلام چرا جان مردم برای مسئولین این کشور واستان بی ارزش است اما زمانی که فریاد یک عده ای را می شنوند به یاد مردم می افتند این هم برای مردم نیست چون هر فریادی را مساوی با براندازی خود می دانند خدایا توخود به داد این مردم مظلوم وبیچاره برس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.