پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت درمانی و بهداشتی کیاسر مناسب نیست

روح‌اله یوسفی کیاسری، رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر نیز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در ساختمان بخشداری چهاردانگه، اظهار داشت: با همکاری فرمانداری ساری و اداره ورزش و جوانان استان قرار شد نمایندگی ورزش و جوانان در شهر کیاسر استقرار یابد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، روح‌اله یوسفی کیاسری، رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر نیز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در ساختمان بخشداری چهاردانگه، اظهار داشت: با همکاری فرمانداری ساری و اداره ورزش و جوانان استان قرار شد نمایندگی ورزش و جوانان در شهر کیاسر استقرار یابد.

وی با اشاره به اینکه جوانان شهر کیاسر و منقه چهاردانگه استعدادهای بالقوه‌ای در بخش فرهنگی و ورزشی دارند افزود: در جلسه امروز مقرر شد در طول دو هفته ‌اینده مقدمات استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در شهر کیاسر مستقر شود.

رئیس شورای شهر کیاسر به مشکلات آب شرب شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سختی آب شهر بالا بوده و انتظار داریم مشکل اب شرب شهر برطرف شود تا شهروندان کیاسری از آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

یوسفی با بیان اینکه وضعیت درمانگاه ۱۰ تختخوابی شهر کیاسر وضعیت مطلوبی ندارد افزود: یک داروخانه در شهر کیاسر داریم که به منطقه چهاردانگه نیز خدمات ارائه می‌کند، متاسفانه این داروخانه به صورت شبانه‌روزی نبوده و مردم برای تامین دارو با مشکل روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای آرامش را از مردم گرفته است افزود: اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به حذف پیچ‌های تند در مسیر جاده ساری به کیاسر اقدام کند تا از برخی از تصادفات در منطقه جلوگیری شود.

رئیس شورای شهر کیاسر با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به شهر کیاسر با سرعت قابل قبولی  در دست اقدام است گفت: تا پایان سال ۹۵ علمک‌گذاری گاز در شهر کیاسر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود اب کشاورزی در منطقه مواجه هستیم، افزود: جهاد کشاورزی باید برای جلوگیری از هدر رفت اب در زمین های کشاورزی نسبت به تسطیح و نوسازی اراضی کشاورزی منطقه اقدام کند

وی به مشکل شهروند کیاسری با اداره کل فنی و حرفه ای  استان در مسیر مرکز فنی و حرفه ای شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: اگر اداره کل فنی و حرفه ای استان مشکل این شهروند را برطرف کند شهرداری می تواند نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کند./تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.