پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت انتخابات شورای شهر ساری باید مشخص شود/ متخلفان انتخابات ساری به دستگاه قضایی معرفی شوند

0

پایگاه خبری چهاردانگه:   آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری، اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهم در ماه مبارک نزول قرآن است، قرائت،خواندن،تفسیر، فهمیدن، شنیدن و عمل به قرآن بسیار توصیه شده است.

وی با اشاره به اینکه رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و جسمی در قرآن قرار داد، قرآن مظهر هدایت برای همه انسان‌ها است، افزود:نسخه درمان دردهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در قرآن آمده است.

خطیب جمعه مرکز مازندران با اعلام اینکه قرآن و پیامبر برای هدایت بشر آمده‌اند، تصریح کرد: برای دست‌یابی به این حقیقت باید به قرآن عمل کنیم و اگر به آن توجه نشود شاهد مشکلات عمده بسیاری زیادی در جهان می‌شویم.

طبرسی اضافه کرد: اسلام، صدر اسلام با قرآن احیاء شد و بسیاری از فتوحات فرهنگی دوران اسلام در حیطه توجه به قرآن ایجاد شد، اما در حال حاضر به صورت عملیات به منویات قرآن توجه نشده است.

وی با اعلام اینکه عمل به قرآن باید به صورت جدی در برنامه کاری قرار گیرد، گفت: به دنبال مکتب‌های داری ایسم نباشیم، کلام خدا و حق را بشنویم که بر اساس خلقت ما برنامه‌ریزی شد، ما احتیاج نداریم که دیگران و حقوق بشر برای ما تصمیم‌گیری کنند.

امام جمعه ساری  با اشاره به اینکه عمل به قرآن باید به صورت جدی در جامعه نهادینه شود، گفت: باید به خویشتن خویش برگردیم و به دنبال اسلام ناب محمدی برگرفته از قرآن باشیم تا زمینه مشکلات اجتماعی ما حل شود.

وی اضافه کرد: سبک زندگی ما باید قرآن بوده و روابط اجتماعی، سیاسی و جهانی ما براساس قرآن تصمیم‌گیری شود و اگر به این موضوع عمل شود شاهد تسخیر قلب انسان‌ها در جهان می‌شود.

طبرسی در ادامه با اشاره به حوداث خرداد سال 42، اظهار کرد: در این روز پایه‌های مبارزات انقلابی زمینه‌گذاری شد و امام راحل و شهدا در دوران خفقان طاغوت برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: جرقه انقلاب اسلامی در 15 خرداد ماه زده شد و این مسئله نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، این مبارزه با تاسی از فرهنگ اسلام ناب محمدی ادامه پیدا کرد و باعث بسیج همگانی مردم بر علیه طاغوت شد، اسلام، ایمان و ولایت فقیه ماهیت انقلاب اسلامی ما را تشکیل داده است.

وی با اعلام اینکه تلاش‌های زیادی برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی انجام شد،گفت: به دلیل حضور گسترده مردم در صحنه زمینه حفظ انقلاب اسلامی فراهم شده است.

امام جمعه ساری اضافه کرد: ایران اسلامی به دلیل بهره‌برداری از مضامین الهی برای غربی‌ها تهدید محسوب می‌شود و به همین دلیل به دنبال ایجاد نفاق در کشور هستند.

وی با اعلام اینکه ولی فقیه ضامن بقا انقلاب اسلامی هست، افزود: دشمن به دلیل اعتقاد مردم به ولایت فقیه از مردم ایران هراس دارد، برای تحکیم اسلام باید به وصیت‌های سیاسی عبادی توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: اگر ما ولایت فقیه نداشته باشیم وضعیت ما مثل یمن، افغانستان و دیگر کشورهای مشابه می‌شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر فاجعه انسانی در بسیاری از کشورهای همسایه اتفاق می‌افتد، گفت: امنیت حال حاضر را به دلیل اطاعت مردم از ولی فقیه داریم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه حوادث بعد از جنگ زیادی در کشور توسط دشمنان ایجاد شد، بیان کرد: همه این حوادث به دلیل مدیریت بسیار مناسبی مقام معظم رهبری کنترل شد و مشکلی برای کشور به وجود نیامده است.

وی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان، افزود: این سفر برای تامین امنیت اسرائیل بود، در این شرایط بسیار سخت رهبری و جریان شناسی بسیار مشکل است.

نماینده ولی فقیه درباره وضعیت انتخابات مرکز استان یادآور شد: اگر تقلب شد باطل، اگر تخلف هست باید چاره‌اندیشی شود، بعد از انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان بر سلامت انتخابات صحه گذاشت  و همه باید دست به دست بدهیم و برای کشور فکر کنیم.

وی اضافه کرد: از دعوا و مناظره چیزی نصیب استان نمی‌شود، بسیاری از مردم نگران هستند، اگر باطل هست، انجام شود و جوابگو مردم شما باشید، به استاندار و مسؤول سیاسی هم اعلام کرد و اگر تخلف شد به مراکز قضایی معرفی شوند.

امام جمعه ساری بیان کرد: مردم از این موضوع ناراحت هستند، حرمت و احترام مردم بابت رای باید رعایت شود./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.