پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وسیع ترین بخش استان مازندران در انتظار بخشدار

5

از استعفای سید محمد حسین سلطانی بخشدار قبلی چهاردانگه حدودا دو ماه سپری شده است و سرپرستی آن را حسن زاده معاون فرمانداری ساری به عهده دارد.

بخش چهاردانگه که از تاریخی ترین و وسیع ترین  بخش استان مازندران می باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی به علت قرار گرفتن در مسیر اصلی شمال به شرق و جنوب کشور و داشتن جاذبه های منحصر به فرد در جهان و تنوع کشت و کارخانه سیمان و…  از اهمیت خاصی برخوردار است، فاقد بخشدار بوده و توسط سرپرست اداره می شود.

با توجه  به اینکه بخشدار نماینده عالی دولت در بخش می باشد و وظیفه هماهنگی بین نهادها را به عهده دارد، تعلل در انتخاب بخشدار، وسیع ترین بخش استان را که در محرومیت بسر می برد متضرر نموده  و همین عامل باعث رکود مشهودی در بخش چهاردانگه شده و مردم منتظر تدبیر فرماندار و استاندار برای انتخاب یک بخشدار توانمند بومی می باشند.

بخشی که از محرومیت های متعددی در رنج می باشد و رنج انتقال چند ساله  زباله شهر ساری به این بخش  دردها و رنج های این مردم مظلوم   را مضاعف کرده است.

حال که دولت داوزدهم با رای قاطع مجلس  شورای اسلامی شروع به کار نموده است تعلل در معرفی بخشدار چهاردانگه برای مردم فهیم این بخش پذیرفته نیست و انتظار دارند هرچه سریع تر تکلیف بخشدار چهاردانگه روشن شود.

بخش چهاردانگه سرشار از نیروهای با استعداد توانمند می باشد که همیشه در سطح کشور و استان اثر گذار بودند و قاطبه مردم این دیار انتظار دارند فرماندار شهرستان ساری از فرزندان توانمند  آن که به کاستی ها و توانمندی های بخش واقف بوده و رنج محرومیت را با تمام وجود لمس نموده و با مشکلات منطقه آشنایی دارد به عنوان  بخشدار وسیع ترین بخش استان انتخاب شود.

 شنیده ها حکایت می کند بین گزینه های مختلف کسب عنوان بخشداری، دو نفر شانس بیشتری برای تصاحبن این عنوان برخوردار هستند.

1-رضا آقایی کیاسری، ایشان اهل شهر کیاسر می باشد و از فرهنگیان فعال چهاردانگه در فعالیت های سیاسی و اجتماعی می باشد. آقایی عضویت و ریاست شورای اسلامی شهر کیاسر را در کارنامه خود دارد.

2- محمدرضا نوکنده، ایشان اهل روستای نوکنده بوده از فرهنگیان می باشد وی معاونت اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و ناحیه دو ساری  را درکارنامه کاری خود دارد.

 

5 نظرات
  1. هموطن می گوید

    آدم فرهنگی نمیخوایم…..

  2. چهاردانگه ای می گوید

    فرهنگی و غیر فرهنگی نداره باید کارآمد باشند که این دو گزینه کارآمد بودند و کارکرد بسیار عالی در مناصب قبلی خود داشتند

    1. رسول می گوید

      هر كسي را بهر كاري ساختند…..

  3. محسن می گوید

    اکثر بخشداران سابق و اسبق چهاردانگه فرهنگی بودند و عملکرد قابل قبولی داشتند.مدیریت نیازمند تلاش و آشنایی با منطقه رشته یا شغل خاصی تضمین کننده نیست

  4. وطنم چهاردانگه می گوید

    واقعا در انتخاب بخشدار چهاردانگه مشخص شد یک نماینده از منطقه چهاردانگه بسیار لازم است زیرا نمایندگان دیگر هیچ اعتنا و فشاری نمی آوردند جهت تعیین بخشدار باز هم دم نماینده دودانگه ای گرم که پیگیر متاسفانه استاندار به دلیل پیگیر شدن ابقای خود کلا منطقه چهاردانگه را فراموش کرده.واقعا حق چهاردانگه این است؟به دلیل بازی های سیاسی مردم باید متضرر شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.