پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واگذاری ۳ واحد مسکن مددجویی در دودانگه

0

رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ۳ واحد مسکن مددجویی با مشارکت کارکنان یکی از بانک‌های مازندران برای مددجویان تحت حمایتکمیته امداد منطقه محروم دودانگه ساری ساخته به مددجویان واگذار شد.

وی افزود: این واحد‌های مسکونی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت یکی از بانک‌های مازندران، خیران و آورده مددجو در امسال ساخته و به خانواد‌های تحت حمایت تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از جمله اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، گفت: ۴۵ میلیون تومان از اعتبارات ساخت این واحد‌های مسکونی با همکاری یکی از بانک‌های مازندران تحت عنوان طرح برکت تهیه و تامین شد.

وی با بیان اینکه طرح برکت با مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در کمک به مددجویان اجرا می‌شود، گفت: ۸ واحد مسکن مددجویی در سه سال گذشته با عنوان طرح برکت ساخته شده است.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها، ادارات، موسسات، شرکتها، کارخانجات می‌توانند با قبول طرح برکت و تکمیل فرم اعلام همکاری که در ادارات مربوطه وجود دارد، مبلغی از حقوق ماهیانه خود را، برای کمک به نیازمندان اختصاص دهند، گفت: با هماهنگی بخش مالی سازمان خویش، مبلغ تخصیصی را به بانک صادرات  با شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ واریز و همچنین می‌توانند در صورت تمایل به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند، بخشی از مشکلات مددجویان مرتفع شود.

نوروزی افزود: در سال گذشته با کمک کارکنان یکی از بانک‌های مازندران ۲ واحد مسکن مددجویی برای ایتام تحت حمایت در بندپی ساخته و به مددجویان تحویل داده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.