پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واکنش نماینده مردم ساری به اظهارات امام جمعه مازندران

0

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آن روزی که دکل‌ها در کشور گم شد و ۳۰۰۰ میلیارد تومان‌ها خورده شد و شاهد حیف و میل بیت‌المال بودیم دوستان احساس تکلیف نکردند و امروز مسلمان شده‌اند و با این ادبیات زشت مجلس را مورد هجوم قرار می‌دهند. یک نفر باید به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محمد دامادی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد:‌ در خصوص سوال از رئیس جمهور مباحثی مطرح شده است ما این سوال را قبل از سوال امضاء کرده‌ بودیم و در آن زمان التهابات ارزی امروز را نداشتیم. ضرورت وحدتی که امروز مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز است در آن دوره وجود نداشت. اما متاسفانه هفته گذشته در روز جمعه یکی از ائمه جمعه استان مازندران با ادبیاتی بسیار زشت و شنیع نمایندگان مجلس را مورد خطاب قرار داد.

وی در ادامه اظهار کرد: ایشان عنوان کردند خاک بر سر نمایندگان این چنینی، نمایندگان معامله‌گر، پست و رذل و کثیف. آیا کسی که لباس پیغمبر(ص) را بر تن دارد در تریبون مقدس نماز جمعه که باید تریبون اخلاق باشد این اجازه را دارد که به نمایندگان توهین کند؟ باید به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: سوال من این است که آن روزی که دکل‌ها در کشور گم شد و ۳۰۰۰ میلیارد تومان‌ها خورده شد و شاهد حیف و میل بیت‌المال بودیم دوستان احساس تکلیف نکردند و امروز مسلمان شده‌اند و با این ادبیات زشت مجلس را مورد هجوم قرار می‌دهند؟ یک نفر باید به این موضوع رسیدگی کند.

وی در پایان ابراز عقیده کرد: آنها فکر می‌کنند که زمان، زمان تریبون‌های یک طرفه است. وای به روزی که پرده‌ها بیفتد و مردم به ضمیر باطن شما آگاه شوند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده اشت در پاسخ به وی بیان کرد: این مساله را ما پیگیری می‌کنیم. اگر واقعا این حرفها از تریبون نماز جمعه گفته شده باشد جای پیگیری و بررسی دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.