پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واکنش عالیشاه به انتقال از پرسپولیس به تراکتور

با قطعی شدن جدایی امید عالیشاه از پرسپولیس و حضور این بازیکن در تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی، او در گفتگویی به این اتفاق واکنش نشان داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، وینگر چپ موفق پرسپولیس در فصل گذشته که عنوان برترین پاسور لیگ را نیز به خود اختصاص داده بود، در ادامه این فصل با بدشانسی های متوالی و سریالی مواجه شد و در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت دور از ترکیب این تیم بود. اما در نهایت همانطور که از چندی پیش درباره احتمال حضور این بازیکن در تراکتورسازی و سربازش اش خبرهایی در ورزش سه نیز منتشر شده بود به واقعیت پیوست و برانکو ایوانکوویچ در پایان جلسه امروز خود با هیات مدیره اعلام کرد این بازیکن نیز در نیم فصل از جمع پرسپولیس جدا خواهد شد و در تراکتورسازی به فوتبال خود در لیگ شانزدهم ادامه خواهد داد.

 

امید عالیشاه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: واقعا نمی خواستم در این مرحله حساس پرسپولیس را تنها بگذارم و تمام تلاشم را به کار بردم تا بتوانم معافیت تحصیلی ام تا پایان فصل را بگیریم. از چند روز پیش این مساله به واقعیت نزدیک شد اما به خاطر اینکه شرایط پرسپولیس با مشکل مواجه نشود و حاشیه به تیم وارد نشود از اعلام آن خودداری کردم.

 

Alishah

 

عالیشاه  در واکنش به این سوال که چرا شرایط حضورش در پرسپولیس تا پایان فصل فراهم نشد گفت: این مساله امکان پذیر نبود و در صورتی که در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی می کردم مشکلات قانونی برای تیم به وجود می آمد.

 

وی ادامه داد: خدا را شکر یک نیم فصل دیگر از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده است و می توانم بار دیگر به این تیم بازگردم و ذره ای کوچک از لطف هواداران بامعرفت پرسپولیس را جبران کنم. اکنون باید برای خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شوم. متاسفانه در ۵ دیدار آخر با توجه به مصدومیت نتوانستم به طور کامل در خدمت تیم باشم و روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشتم و با توجه به اینکه در نیم فصل سرباز شدم دوست داشتم این بازی های پایانی را در کنار تیم باشم و به تیم کمک کنم اما مصدومیت و این بدشانسی مانع شد.

 

عالیشاه که از راه آهن به پرسپولیس آمده بود در خصوص جدایی اش از پرسپولیس در این شرایط گفت: ۴ سال فوق العاده را با هواداران پرسپولیس داشتم. روزهای تلخ و شیرین و همراه با هیجانات حضور در این تیم که هیچگاه از خاطرم نمی رود و هواداران پرسپولیس همیشه در قلبم جای دارند و امیدوارم با پایان خدمت سربازی بار دیگر به پرسپولیس بازگردم. ایستگاه اول و آخر من پرسپولیس است و قلبا این تیم را دوست دارم و دنبال شعار هم نیستم و در این چند سال هم هواداران خودشان متوجه این مساله شدند. یک نیم فصل دیگر با تیم قرارداد دارم و در بازگشت به این تیم حتما قراردادم را تمدید خواهم کرد. بزرگترین افتخارم در پرسپولیس اعتمادی بود که با سپردن بازوبند کاپیتانی به من شد و اکنون برای بازگشت لحظه شماری خواهم کرد.

 

وی در خصوص اینکه در نیم فصل اول برای قهرمانی پرسپولیس جنگیده و اکنون باید در پیراهن رقیب اصلی این تیم برای قهرمانی در نیم فصل دوم حاضر شود گفت: همانطور که گفتم من تمام تلاشم را کردم تا در نیم فصل بازیکن موثری برای پرسپولیس باشم و هرچند مصدومیت مانع از این اتفاق به طور کامل شد. با این حال اکنون نیز راهی تراکتور خواهم شد و به عنوان یک سرباز و عضو این تیم وظیفه ام است تا تمام توانم را برای تیم جدیدم به کار گیرم و در پرسپولیس این مساله را یاد گرفتم و این تیم مکتب فوتبال جوانمردانه و پاک را به من یاد داده و وظیفه هر بازیکنی است که در هر تیمی بازی می کند تمام و کمال بازی کند و مردم نیز همین را می خواهند و مطمئنا هواداران بامعرفت پرسپولیس نیز همین مساله را می پسندند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.