پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش رأی اولی ها در منطقه چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، این همایش، با هدف افزایش اطلاعات و ایجاد انگیزه برای حضور پر شور این دانش آموزان در پای صندوق های رأی، با شعار «اولین انتخاب سرنوشت ساز من» در 24 اردیبهشت 1396 با حضور دانش آموزان و رأی اولی ها ی دختر و جمعی از معلمان و مسئولین آموزش و پرورش منطقه در دبیرستان دخترانه زینبیه کیاسر برگزار شد.

شریعت نژاد، رییس اداره، در این مراسم که شامل برنامه هایی از قبیل: شعر، مقاله، سرود و…. در باب انتخابات بود ضمن تبریک به رأی اولی ها و دانش آموزان و همکاران مهمان گفت: ما به عنوان انسان حق انتخاب داریم و سرنوشت ما دست خودمان است «انّ الله لایغیّر ما بقوم ….» ما باید در انتخابات شرکت کنیم چون سرنوشت ما و کشور ما به آن مربوط است و با انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلح خود در آبادانی کشور عزیزمان ایران بکوشیم.

وی انتخابات را تبلور اقتدار ، حضور حماسی و موجب عزّت و شادی دوستان نظام و خواری و ذلّت  دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان ما نقش ارزشمندی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدّس و پیشرفت علمی و فناوری کشور داشتند و دارند و این بار هم جوانان غیرتمند ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می نمایند.

در پایان مراسم، رأی اولی ها به صورت نمادین، آراء خود را در صندوق انداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.