پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش تجلیل از فرهنگیان حائز رتبه های برتر کشوری و استانی منطقه چهاردانگه برگزار شد + تصاویر

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ، همایش تجلیل از همکاران حائز رتبه های برتر کشوری و استانی را در 15 شهریور 96 در مرکز فنی و حرفه کیاسر برگزار کرد.

این همایش به مناسبت هفته دولت و در راستای اجرای برنامه های ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، ایجاد انگیزه در همکاران  برای شروع سال تحصیلی با نشاط و شرکت فعال در طرح و برنامه های وزارت متبوع،با حضور نیکزاد، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و هیأت همراه و دیگر مسئولین منطقه و شهر کیاسر برگزار شد.

در این همایش ابتدا شریعت نژاد، رییس آموزش و پرورش منطقه، ضمن خوشامدگویی به بیان گزارشی از اقدامات و موفّقیّت های منطقه پرداخت.

شریعت نژاد، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران پر تلاش منطقه، یاد آور شد همکار منطقه چهاردانگه در سال تحصیلی96-95 در جشنواره ها و طرح و برنامه های وزارت آموزش و پرورش، بیش از 30 رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردند.

سپس معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان آموزش و پرورش منطقه و همکاران برتر که توانستند با توجه به مشکلات و تنگنا های موجود، در سطح کشور و استان بدرخشند افزود: از آنجاییکه آموزش و پرورش به تنهایی قادر نخواهد بود در جهت رسیدن به اهداف پیش رود یکی از راهکارهای گریز از مشکلات و رسیدن به اهداف اموزش و پرورش، جلب مشارکت همه جانبه مالی و فکری…می باشد و از همه همکاران و مسئولین دعوت کرد تا در این مسیر همه تلاش خود را به کار گیرند.

در پایان این مراسم، هدایای برترین های کشوری و استانی آموزش و پرورش منطقه، در سال تحصیلی جاری، توسط معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین حاضر اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.