پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش تجلیل از برترین ها (مدیران، معلمان و دانش آموزان) چهاردانگه

همایش تجلیل از برترین های منطقه (مدیران، معلمان و دانش آموزان) با حضور آقای میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و هیأت همراه، رییس و معاونین آموزش و پرورش منطقه، مدیران مدارس و مجتمع ها،مشاورین و مربیان، در دبیرستان شبانه روزی زینبیه شهر کیاسر برگزار گردید.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در راستای اجرای برنامه های ستاد پروژه ی مهر، همایش تجلیل از برترین های منطقه (مدیران، معلمان و دانش آموزان) با حضور آقای میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و هیأت همراه، رییس و معاونین آموزش و پرورش منطقه، مدیران مدارس و مجتمع ها، مشاورین و مربیان در روز گذشته ( دوشنبه 17 شهريور 1393 ) در دبیرستان شبانه روزی زینبیه شهر کیاسر برگزار گردید.

 

در این همایش، میر شفیعی ضمن ایراد سخنرانی گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با تعلیم و تربیت به چهار نکته مهم اشاره كرد که عبارتند از: 1- به علم بپردازیم 2- یاد دادن به روش صحیح 3- تفکر صحیح و منطقی 4- آموزشی عملی اخلاق و رفتار طوری که در نگرش دانش آموزان و جامعه تبلور پیدا کند.

 

ایشان پویایی و نشاط انگیزی در مدرسه، هماهنگی بین مقاطع مختلف تحصیلی و توجه به معلم را از راه های رسیدن به فرمایش مقام معظم رهبری دانست و گفت: معلم باید روش جدید، صحیح و منطقی را در کلاس به کار گیرد تا به جای افزایش محفوظات دانش آموزان، روی نگرش آن ها کار کند تا عملکرد مثبت او در جامعه بروز کند و سعی شود دانش آموز برای زندگی آینده تربیت شود.

 

میر شفیعی گفت: امروز دانش آموز با ذهنی پر از آموخته های درست و غلط پا به مدرسه می گذارد و آموزش و پرورش باید این توانمندی را داشته باشد تا فردی تربیت کند که بتواند محتویات ذهنی خود را تحلیل کند و درست را انتخاب کرده و به آن عمل کند.

 

در ادامه مراسم جوایز برترین ها اهدا شد و همچنین ابلاغ مدیر جدید الانتصاب «دبیرستان حضرت خدیجه(س)» منطقه به ایشان داده شد.

 

hamayesh-2

hamayesh-1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.