پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش انقلاب فاطمی در مازندران برگزار می شود

0

بلال زاهدی درگفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری همایش بزرگ انقلاب فاطمی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س )در نظر گرفتیم بسته به ضرورت پاسخگویی به شبهات و هجمه معاندین و معارضین جمهوری اسلامی در زیر سئوال بردن دستاورد های انقلاب اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی، همایش انقلاب فاطمی را با تبیین دستاوردهای استقرار نظام دینی پیرامون ستایشگری اهل بیت (ع ) برگزار کنیم.

 مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی مازندران با بیان اینکه مداح و سخنرانان مذهبی باید مدافع آرمان های الهی، ولایی و انقلابی باشند، در برشماری اهداف برگزاری همایش انقلاب فاطمی بیان کرد: تعمیق معنویت،  بصیرت، معرفت و توانمندسازی دینی و انقلابی جامعه هدف ارزشی و انقلابی و همچنین رشد و ارتقاء سطح دانش و مهارت های تخصصی و ارتقاء کیفیت و تاثیرگذاری بیشتر نظام تربیتی صالحین در بین مداحان و هیئات مذهبی عضو  سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی از اهداف برگزاری همایش انقلاب فاطمی است.

وی در مورد جامعه هدف این همایش تصریح کرد: مداحان و وعاظ، سخنرانان، مدیران هیئات مذهبی، شعرای آیینی و اهل بیتی، پژوهشگران و هنرمندان فعال در حوزه اهل بیت اعم از برادران و خواهران جامعه هدف و مهمانان این همایش خواهند بود.

 زاهدی با بیان اینکه غالب شدن گفتمان امامین انقلاب، ترویج انقلابی گری، دشمن‌شناسی و تعمیق باور وحدت ملی و مذهبی در دستور کار همایش انقلاب فاطمی خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش در غرب و شرق مازندران بتوانیم در این معنویت جامعه هدف تاثیرگذاری خوبی داشته باشیم.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی مازندران در مورد زمان و مکان برگزاری همایش انقلاب فاطمی گفت: به منظور بهره گیری تمامی جامعه هدف بسیج مداحان و هیئات مذهبی سراسر استان، برگزاری این همایش را در دو بخش شرق و غرب مازندران ۲۳ و ۲۴ دی ماه در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در غرب مازندران نوشهر میزبان برگزاری همایش انقلاب فاطمی است،  اظهار کرد: بیست و سوم دی ماه  در ساری همایش انقلاب فاطمی با حضور سخنرانان و مداحان مطرح کشوری برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.