پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هفته دولت در مازندران و پروژه‌هایی که شاخص نیستند!

مسئولان مازندران در هر جایی که تریبون داشتند از افتتاح ۷۷۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در استان خبر دادند اما از این تعداد پروژه‌ها، هیچ کدام پروژه‌های شاخص و ملی نیستند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: امروز در چهارمین روز از هفته دولت در استان مازندران هستیم. بنا بر اظهارات مکرر مسئولان استان در هر جایی که تریبون داشتند از افتتاح ۷۷۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در استان خبر دادند اما از این تعداد پروژه‌ها، هیچ کدام پروژه‌های شاخص و ملی نیستند که بتوان روی آن مانور داد.

 

برای افتتاح پروژه‌های خرد مازندران مهمانان ملی در سطح وزیر به استان آمدند، البته وزرا هم ترجیح دادند آخر هفته در شمال سرسبز بیتوته کنند اما پروژه‌ها در حدی نیست که برای وزیر فرش قرمز پهن کرد و روبان قرمز را با ژست قیچی کنند.

 

نشست خبری استاندار مازندران با حضور اصحاب رسانه اوایل هفته جاری برگزار شد و ربیع فلاح در پاسخ به سوال یکی از اصحاب رسانه درباره نداشتن پروژه شاخص و افتتاح یک پروژه چندین‌باره را بدون پاسخ گذاشت، در هر صورت افتتاح پروژه نصب کنتور و روبان کشیدن دور آن، پروژه جاده بین مزارع در روستاهای دور افتاده هر چند کار ارزشمندی است اما اینها پروژه نیست که در هفته دولت سیاهه تعداد پروژه ها را به رخ مردم بکشند.

 

افتتاح یک مسکن روستایی با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی و خیران گلی نیست که دولت به سر مردم زده باشد و مسئولان دولتی برای پاره کردن روبان آن صف بکشند.

 

جاده‌های مازندران مرکز داغدار کردن خیلی از خانواده‌هاست اما سرانجامی برای این مرثیه سروده نشد.

 

دولت یازدهم در سال آخر خدمات قرار دارد اما افتتاح پست بانک در مناطق روستایی را جزو خدمات مسئولان استانی می‌داند در صورتی که به جز صدور مجوز کار دیگری انجام نمی‌دهد و همه از آورده شخصی بخش خصوصی است.

 

بهانه برای آغاز نکردن پروژه جدید در مازندران و نیاز ۱۳ سال زمان برای افتتاح پروژه نیمه‌کاره دولت قبل در مازندران نیز صحبت‌های تکراری مسئولان استان از استاندار تا دهیار و بخشدار نیز تکرار مکرراتی است که همیشه عنوان می‌شود، البته آغاز نکردن پروژه جدید راهی برای بهره‌برداری پروژه قبلی باشد اقدام پسندیده است، کاش از پروژه‌هایی که از دولت قبل به جا مانده بود فقط یک پروژه شاخص و ملی را به سرانجام می‌رساندند و وزیر ارتباطات را برای پروژه‌های بی‌ارتباط به مازندران نیاوریم./عصر ساری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.