پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هراز پاکسازی شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره راه وشهرسازی بخش لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت: ریزش سنگ و گل ولای ناشی از بارندگی روز دوشنبه در کیلومتر حدود ۹۰ جاده هراز به طور کامل پاکسازی شد و تردد خودروها به سمت تهران منوط به اجازه ناجا و مسئولان استانی است.

یوسف جغتا درگفت و گو با خبرنگار مهر افزود: عوامل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و پلیس راه از صبح دوشنبه تا قبل ازظهر به صورت ویژه سطح جاده را به طور کامل پاک کرده و خودروهایی که در مسیرمانده بودند، با هماهنگی پلیس تخلیه شدند.

وی اضافه کرد که درپی ریزش سنگ وگل ولای که سطح وسیعی از جاده ارتباطی هراز را مسدود کرده بود، به ۳ دستگاه خودروی عبوری خسارت جدی وارد شد، اما خوشبختانه به سرنشینان آنها آسیبی وارد نشد.

رئیس اداره راه وشهرسازی لاریجان با اشاره به اینکه بارش باران اکنون در کل مسیر جاده هراز ادامه دارد، از مسافران و رانندگان عبوری جاده هراز درخواست کرد، با توجه به تداوم بارندگی و لغزنده بودن سطح جاده در صورت بازگشایی جاده هراز، از سفرهای غیرضروری در این جاده اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن دور نخست سفرهای نوروزی، جاده هراز در مسیر خروجی آمل به تهران با حجم بالای تردد و ترافیک نیمه سنگین در برخی نقاط این جاده مواجه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.