پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروگاه 29 مگاواتی برق ‌ساری با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید مصطفی موسوی، مدیرعامل شهرکهای صنعتی مازندران امروز در مراسم افتتاح نیروگاه 29 مگاواتی برق با اشاره به اهداف شرکت، از ارائه زمین رایگان به سرمایه‌گذاران در حوزه ساخت نیروگاه برق اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان، شرکت شهرکهای صنعتی به سرمایه‌گذارانی که قصد دارند در حوزه ساخت نیروگاه برق با مقیاس کوچک سرمایه‌گذاری تا سقف دو هزار مترمربع زمین، به صورت رایگان واگذار می‌کند.

وی افزود: نیروگاه برق با مقیاس کوچک باران نیرو بشل، با سرمایه‌گذاری 1100 میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث شده است.

موسوی بیان داشت: با راه اندازی این واحد تولیدی برای23 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است. این نیروگاه قادر است 29 مگاوات برق برای مصارف صنعتی و خانگی تولید کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مزایای ساخت نیروگاه برق با مقیاس کوچک در شهرک‌های صنعتی استان، خاطرنشان کرد: کمک به تولید شبکه سراسری و جلوگیری از اعمال خاموشی، کاهش تلفات شبکه توزیع، افزایش مشارکت بخش خصوصی و افزایش پایداری شبکه و تأمین برق مستمر در حوزه صنعت و تولید، از مهمترین مزایای ساخت نیروگاه است.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.