پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروگاه زباله سوز نوشهر مشکل زیرساختی دارد

0

شهردار نوشهر گفت: ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر از نظر فیزیکی دارای ۹۰ درصد پیشرفت است اما از نظر زیرساخت همچون برق و آب مشکل دارد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علی امانی در نخستین نشست هم اندیشی خود در دوره جدید شهرداری در نوشهر با خبرنگاران تصریح کرد: تاکنون برای این پروژه ۸۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل شدن نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با اشاره به موانع و مشکلات موجود در این شهر، اظهار کرد: اولویت نخست در شهرداری، اتمام پروژه های نیمه تمام است و متاسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی از این نظر دچار چالش هستیم.

شهردار نوشهر با اشاره به اینکه شاید کمتر توانستیم سرمایه گذار را به معنای واقعی جذب کنیم،  گفت: مشارکت سرمایه گذار راه برون رفت از وضعیت اقتصادی فعلی شهرداری است چرا که تعرفه عوارض و پروانه ساختمان مانند گذشته است اما هزینه ها چند برابر شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت شهر نوشهر مناسب نیست، تصریح کرد: چند ماهی است که خیابان های اصلی شهر پس از کنده کاری فاضلاب شهری رها شده و این موضوع برای نوشهر مناسب نیست.

شهردار نوشهر با ابراز نارضایتی از وضعیت فعلی مجتمع تفریحی توریستی گفت: مجموعه سیترا با جذب سرمایه‌گذار به روزهای سودآوری گذشته باز خواهد گشت؛ در چند سال گذشته سیترا با وجود مسافران فراوان، سودآوری زیادی داشت اما امسال ۵۰۰ میلیون تومان گردش مالی منفی به همراه آورد.

وی افزود: شهرداری نوشهر در حال حاضر ۱۵ میلیارد تومان بدهی دارد و همچنین باید به ۳۷۹ نفر، مبلغ ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب تراکم و تملک اراضی بپردازد.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.