پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروگاه زباله سوز ساری امسال وارد مدار می شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه: مسعود مدینه بعدازظهر چهارشنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی شهری ساری با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ساخت نیروگاه زباله سوز ساری اظهار داشت: تا یکماه آینده باید ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات مربوط به سال قبل به نیروگاه زباله سوز ساری تخصیص داده شود و در صورت تامین اعتبار این پروژه تا آبانماه امسال بهره برداری می شود.

وی با عنوان اینکه هر دو ماه یکبار یک پروژه بزرگ در شهر ساری افتتاح می شود افزود: بوستان ولایت، نیروگاه زباله سوز، بوستان بانوان و زیرگذر میدان هلال احمر از جمله پروژه هایی است که امسال افتتاح می شود.

کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری نیز با انتقاد از ارائه نشدن لایحه ای در زمینه مسائل فرهنگی از سوی شهرداری به شورا خواستار برنامه ریزی در این حوزه شد.

وی همچنین طرح الزام شهرداری به خرید و حمایت از کالای ایرانی را مطرح کرد و با اشاره به حضور انبوه گردشگر ومسافر در استان با بیان اینکه مازندران رتبه دوم نرخ بیکاری در کشور را دارد خواستار توجه و برنامه ریزی برای رفع مشکلات شد.

اسفندیار عشوری عضو شورای شهر ساری نیز به حضور یک و نیم میلیون نفر گردشگر در ساری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: متاسفانه انبوه مسافران هیچ سودی برای شهر ساری ندارد و ما در واقع در حال هزینه دادن برای مسافران هستیم./مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.