پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری- ۱8 اردیبشهت ۱۳۹۴

نماز عبادی سیاسی جمعه مورخه 18 اردیبهشت 1394 بخش چهاردانگه در شهر کیاسر، به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه اقامه گردید.

1

 

به گزارش آهنگری کیاسری خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، نماز پرشکوه جمعه مورخه 18 اردیبشهت 1394 بخش چهاردانگه در شهر کیاسر به امامت حجت الاسلام و المسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه اقامه گردید.

 

امام جمعه محترم با سفارش مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی بیان داشت: اصل تقوی اطاعت از خداست، تقوی به حق انسان را عزیز می کند، همچنانکه که گناه انسان را ذلیل می کند، هر که اهل تقوی باشد از هیچ کس نمی ترسد، کسی که از خدا نترسد از همه چیز می ترسد همچنانکه پیامبر گرامی فرمودند: هر که خداوند دستش را بگیرد از ذلت و خواری و گناه نجات می یابد و بدون مال و عشیره او را عزیز می کند و هرکه خدا روزی برای او مقدر کرده باشد شاکر باشد و به کمی روزی خدا راضی باشد خدا هم به عمل کمش راضی می شود.

 

حاج آقا تیموری در ادامه مباحث هفته های گذشته خود بیان داشت: طبق آیات و روایات خداوند همه را از روی جهنم عبور می دهد و آنهایی که پرهیزگار هستند نجات می یابند ، با آرزو کردن انسان بهشت را بدست نمی آورد باید درون انسان درست باشد. جهنم جایگاه انسان های متکبر ، منافق ، مشرک و آن هایی که به خدا گمان بد دارند است  و کسانی که علیه مسلمین فتنه می کنند این ها اهل جهنم هستند.

 

خطیب جمعه چهاردانگه کیاسر با اشاره به سالروز لغو قانون کاپیتولاسیون بیان داشت: این قرار داد این گونه بود که هر آمریکایی در ایران هر کاری می کرد دارای مصونیت قضایی بود لذا امام داد می زد مملکت ما را فروختند ، انقلاب آمد و این را ملغی کرد یعنی ما هرگز زیر سلطه نمی رویم و این را قرآن به ما می گوید سست نشوید ، اگر مومن باشید شما برترید ، مومن ذلت ناپذیر است. ما باید قدر انقلاب را بدانیم ، بزرگتر ها ! به جوانان بگویید، آن ها خبر ندارند ما چقدر ذلیل بودیم.

 

وی افزود: گناه مردم یمن همین است که نمی خواهند نوکر آمریکا و آل سعود باشند، ما از مجامع بین المللی و از جهان اسلام می خواهیم به پا خیزند و جلوی این جنایت ها را بگیرند و به فریاد و ندای کمک خواهی مردم یمن پاسخ دهند ، آیا مسلمانان ندای آن ها را نشنیدند؟

 

امام جمعه محترم از مسئولینی که مراسم  گرامی داشت معلم را در منطقه بر پا کردند تشکر کردند و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار وزیر آموزش و پرورش و فرهنگیان افزود: آقا فرمود مسئولین هرچه برای اقتصاد معلمین کار کنند سرمایه گذاری است چون این دارد انسان تربیت می کند ، همه ی نهاد ها اگر موفق بودند از دسترنج معلم است لذا باید قدر این ها را شناخت . رهبر انقلاب در خصوص تهدیدات دشمن فرمودند این ها غلط می کنند ، دیگر زمان بزن و در رو گذشت ، ایران شما را تا خانه هایتان دنبال می کند.

 

گفتنی است بعد از اقامه نماز جمعه و عصر، نمازگزاران با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و فریاد مرگ بر آل سعود خائن از جلوی مصلی تا میدان ولی عصر (عج) تظاهرات کردند و جنایات آل سعود را محکوم کردند.

 

tazahorat-yaman-1 tazahorat-yaman-2 tazahorat-yaman-3 tazahorat-yaman-4

 

عکاس: آهنگری کیاسری

 

1 نظر
  1. یک دوست می گوید

    بِسمِ‌ٱللّٰهِ‌ٱلرَّحمٰنِ‌ٱلرَّحیٖمِ
    درود بر مردم غیور شهر کیاسر!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.