پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری- 28 فروردین ۱۳۹۴

نماز عبادی سیاسی جمعه مورخه 28 فروردین 1394 بخش چهاردانگه در شهر کیاسر، به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه اقامه گردید.

0

 

به گزارش آهنگری کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، نماز عبادی سیاسی جمعه مورخه 28 فروردین 1394 بخش چهاردانگه در شهر کیاسر، به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه اقامه گردید.

 

ایشان با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بهره گیری از حدیثی از امام محمد باقر علیه السلام به ویژگی های شیعه از دیدگاه این امام همام اشاره کرد، که امام می فرماید شیعه دارای سه ویژگی است: تواضع ، خشیت در برابر خدا و امانتداری.

 

امام جمعه محترم در ادامه سلسله مباحث خود بیان داشت: پل صراط به بیان ائمه از شمشیر تیز تر و از مو باریک تر است حالا سئوال این است آیا دستگیره ای وجود دارد که کمک کننده انسان باشد ، در آیه الکرسی آمده هرکه به طاغوت کفر بورزد به یک دستگیره ناگسستنی چنگ زده است همچنین مودت و دوستی اهل بیت «عروه الوثقی »است که در عبور از صراط چاره ساز است. ایشان افزودند اصل شفاعت مال خداست اما شفاعت غیر خدا این است که او را واسطه قرار دهیم همچنان که در دعای توسل می خوانیم «یا وجیهاً عند الله اشفع لنا عند الله»

 

خطیب جمعه چهاردانگه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و 2 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و نیروهای نظامی را جند الله نامید که نگهبان کشور ، نظام و دین هستند و ما اگر امنیت داریم با تلاش این عزیزان است و الا یقین بدانید امثال داعشی ها را برای ما خلق کرده بودند اما لشکریان خدا و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سایه رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله) امنیت را برای ما ایجاد کردند.

 

ایشان افزود همانطور که مستحضر هستید هر روز دغل کاری ها و حیله گری های آمریکا در رابطه با توافق هسته ای ظاهر می شود و انسان فرمایشات رهبر عظیم الشان را بهتر درک می کند که بارها فرمود ما به مذاکره کنندگان خود اعتماد داریم اما به آمریکا نمی توانیم اعتماد کنیم.

 

امام جمعه چهاردانگه در پایان با ابراز خرسندی از وجود هم دلی و هم زبانی بین مردم در شهر و منطقه ابراز امیدواری کرد بین مردم و مسئولین هم روز به روز هم دلی و هم زبانی افزایش یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.