پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – 24 بهمن ۱۳۹۳

نماز وحدت آفرین جمعه مورخه 24 بهمن ماه 1393 بخش چهاردانگه به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری (دامت برکاته) امام جمعه چهاردانگه در شهر کیاسر اقامه گردید.

0

 

به گزارش آهنگری کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، نماز وحدت آفرین جمعه مورخه 24 بهمن ماه 1393 بخش چهاردانگه به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری (دامت برکاته) امام جمعه چهاردانگه در شهر کیاسر اقامه گردید.

 

وی با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی بیان داشت: انسان باید در همه ی کارها تقوی را در نظر بگیرد چه کار در تنهایی باشد چه علنی باشد و رضای خدا را  در نظر بگیرد. اگر تقوی را رعایت کند، خداوند وعده داد گناهان و بدی هایش را در روزی که اسرار ها آشکار می شود بپوشاند.

 

امام جمعه چهاردانگه در ادامه بحث هفته های گذشته خود در خصوص قیامت و آخرت افزود: نام گذاری برای قیامت مثل یوم التغابن، یوم الحسره ، الدنیا مزرعه الاخره و … جهت دار و دارای هدف می باشد و این بیم و انذار به ما درس می دهد که مراقب کردار و رفتار خود باشیم. بنابراین وقتی گفته می شود دنیا بازار است برای آخرت، یعنی مطابق کارهایی که در این دنیا انجام می دهیم سود یا زیان را در آخرت می بینیم و در آن موقع کسانی که از نعمت های الهی محروم شدند احساس غبن و حسرت می کنند اما آنهایی که در خط ولایت و امام حسین علیه السلام و فرزندان معصومش راه رفتند پشیمانی ندارند.

 

حاج آقا تیموری ادامه داد: خدا در قرآن می فرماید: « انسان در زیان است »، هر روز که می گذرد از بزرگترین سرمایه انسان که عمر اوست کم می شود و در این بازار و در این مزرعه چه کردیم؟ خوشا به حال آن هایی که از عمرشان بهره گرفتند و عمر خود را در راه خدا صرف کردند اما کسانی که دنیا را به آخرت ترجیح بدهند این ها خسران می بینند، کسانی که خلاف دستورات الهی عمل کنند این ها هم ضرر می کنند، کسانی که راه حق را سد کردند و نگذاشتند حق پیشرفت کند هم از زیانکاران هستند.

 

خطیب نماز جمعه کیاسر در فرازی دیگر از بیانات خود افزود: تشکر و قدردانی بی انتها دارم از همه ی شما مردم شهر و منطقه و همه ی نهادها و مسئولین که با حضور پرشور و باشعورتان در راهپیمایی 22 بهمن به حق به ندای رهبر لبیک گفتید و دشمن را مأیوس و دوستان را خوشنود کردید.

 

ایشان با اشاره به سخنان دیوید کوهن که گفته بود « تحریم های اقتصادی دست ایران را بسته است » اظهار داشت: رهبر ما در 19 بهمن در دیدار با عزیزان نیروی هوایی پاسخ این سخن بی اساس را دادند، آقا فرمودند: مردم ما در روز 22 بهمن پاسخ شما را خواهند داد. مردم چهاردانگه، با این حضور گسترده که غیر از شهر کیاسر در یازده روستای منطقه راهپیمایی برگزار ش ، به ندای رهبر لبیک گفتند و شعار مرگ بر آمریکا را فریاد زدند و بار دیگر این شعار امام که « آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند » را تکرار کردند و به مذاکره کنندگان گفتند قهرمانی کنید.

 

گفتنی است سخنران بین نماز جمعه و عصر آقای نصیری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ساری بودند که ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات این ستاد، از تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش چهاردانگه خبر داد و آقای محمد مهدی نژاد کیاسری را به عنوان دبیر این ستاد در بخش چهاردانگه معرفی کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.