پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – 18 مهر ۱۳۹۳

نماز سیاسی عبادی جمعه 18 مهر 1393 به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین تیموری در مرکز بخش چهاردانگه شهر کیاسر اقامه گردید.

0

 

به گزارش آهنگری کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، نماز سیاسی عبادی جمعه 18 مهر 1393 به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین تیموری در مرکز بخش چهاردانگه شهر کیاسر اقامه گردید.

 

خطیب نماز جمعه در ادامه بحث خود از خطبه های پیشین در خصوص موت بیان داشتند: الان که سالم هستیم آن روز را به یاد آوریم و غفلت نکنیم که از این دنیا می رویم که اقتضایش آن است که رفتار و کردار و سخن و اعمالمان را مراقب باشیم و عقده و عداوت را دور بریزیم و به هم نگاه می کنیم با  صفا و صمیمیت و برادری باشد.

 

ایشان با بیان اینکه دنیایی که در آن گناه و دروغ باشد بد است افزودند: دنیا برای بندگان خدا محل عبادت است و حتی شهیدان که این همه مقام دارند از طریق دنیا به آن رسیدند بطوری که طبق روایتی از پیامبر (ص) کسانی که به بهشت رفتند هرگز نمی خواهند برگردند مگر شهیدان که می خواهند بازگردند تا دوباره شهید شوند و مقامشان بالاتر برود.

 

حاج آقا تیموری ولادت با سعادت دهمین خورشید تابان آسمان امامت و ولایت را تبریک گفتند و بیان داشتند: با توجه به نقشی که امام هادی (ع) در آموزش شیعیان در جهت امام شناسی و ولایت پذیری داشتند در این عصر هم مورد ستم قرار می گیرند.

امام جمعه محترم ضمن تبریک عیدغدیر افزودند دشمنان از همان اول بنا بر این گذاشتند که مسأله غدیر و ابعاد آن مسکوت بماند در صورتی که پیامبر مطابق فرمان الهی در محلی برکه مانند به نام غدیر خم که جایی بود که در آن نقطه حجاج دیار مختلف ازهم جدا می شدند حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کردند  همان گونه که همه ی انبیاء برای خود جانشین معرفی می کردند و هیچ عقل و خردی قبول نمی کند که پیامبر اسلام (ص) برای خود جانشینی معرفی نکرده باشد.

 

گفتنی است بنا بر اعلام ستاد نماز جمعه شهر کیاسر در شب عید غدیر ( از غروب یکشنبه 20 مهر ) جشن عید غدیر در محل مصلی کیاسر برگزار می گردد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.