پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین مرکز رفع عیوب انکساری چشم مازندران افتتاح شد

نخستین مرکز رفع عیوب انکساری چشم مازندران در مرکز درمانی نیمه‌شعبان ساری افتتاح شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: نخستین مرکز رفع عیوب انسکاری چشم امشب در مرکز درمانی نیمه‌شعبان ساری به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس هیئت‌مدیره مرکز درمانی نیمه‌شعبان ساری در مراسم بهره‌برداری از این مرکز، گفت: ایجاد این مرکز یکی از نیازهای اساسی در استان بود و برای جلوگیری از رفت و آمد بیماران به دیگر مراکز جلوگیری می‌شود.

 

غلام‎علی شهیدی با اعلام اینکه سابقه جراحی چشم در استان مازندران به دهه ۳۰ بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: مرحوم اسماعیل شهیدی بسیاری از خدمات پزشکی مربوط به چشم را در این دهه شروع کرد و در حال حاضر نیز این خدمات با گذشت شش دهه، تداوم دارد و خدمات به‌روز چشم‌پزشکی در این مرکز درمانی ارائه می‌شود.

 

در ادامه علی سنجری فوق‌تخصص چشم‎پزشکی نیز یادآور شد: برای دستگاه اگزایمر لیزر دستگاهی تهیه شد که در نوع خودش در دنیا بی‌نظیر بود و سریع‎ترین زمان مشکلات عیوب انکساری چشم را برطرف می‌کند.

 

وی تأکید کرد: سرعت دستگاه تهیه‌شده بسیار بالا و میزان خطای آن حداقل است که این امر سبب می‌شود که دقت در جراحی به طرز بسیار قابل قبولی افزایش پیدا کند.

 

سنجری بیان کرد: با به‌کارگیری این دستگاه، جراحی قرنیه چشم به‎صورت کاملاً مکانیکی انجام می‌شود، در این مدل جراحی ترمیم محل عمل بسیاری سریع‎تر و بدون عفونت انجام می‌شود و این نوع عمل منحصر و مختص این دستگاه است.

 

در ادامه مدیرعامل مرکز درمانی نیمه‎شعبان ساری نیز خاطرنشان کرد: برای تهیه این دستگاه ۱٫۵ برابر سایر مراکز هزینه کردیم.

 

حسن یحیی‌پور گفت: با خرید این دستگاه، کار کردن برای متخصصان آسان است و جراحی چشم مربوط به عیوب انکساری با بیشترین دقت انجام می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.