پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نبود درآمد پایدار مشکل اساسی شهرداری‌های کوچک مازندران است

0

 پایگاه خبری چهاردانگه: همت محمدنژاد امروز در جشن بزرگ ولایت در شهر کیاسر اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان در شهر کیاسر و منطقه چهاردانگه در حوزه گردشگری می‌توان کیاسر را برندسازی کرد تا زمینه پویایی اقتصاد منطقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه به همت اعضای شورای شهر و شهروندان فهیم کیاسر تلاش خواهیم کرد تا کیاسر به جایگاه واقعی خود برسد، خاطرنشان کرد: به تنهایی نمی‌توانیم این مهم را محقق کنیم و همه شهروندان باید در راستای رشد و توسعه شهر با شهرداری مشارکت کنند.

شهردار کیاسر با اشاره به اینکه بنده از زمان انتصاب خود به عنوان شهردار کیاسر به صورت تمام وقت در شهر حضور دارم، گفت:امیدواریم با کمک مجموعه شهرداری و شورای شهر و شهروندان مشکلات فراروی شهر کیاسر را برطرف کنیم.

محمدنژاد با بیان اینکه تاکنون شهرداری کیاسر مظلوم واقع شده است، افزود: در برابر مردم مسئول هستیم و به عنوان خادم و خدمتگذار مردم در مدیریت شهری تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا عقب ماندگی شهر را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه ما در شهرداری کیاسر درآمد پایداری نداریم، گفت: شهروندان می‌توانند با شهرداری در جهت رفع مشکلات شهرداری کمک کنند.

شهردار کیاسر از راه اندازی سایت پروزای در شهر کیاسر خبر داد و گفت: تورهای طبیعت‌گردی به صورت مداوم برای جذب توریست در شهر کیاسر راه اندازی شد تا بتوانیم زمینه جذب توریست را در منطقه و شهر کیاسر فراهم و به اقتصاد مردم کمک کنیم.

در پایان جشن به قید قرعه از چند نفر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.