پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نایب قهرمانی خانم مریم ساداتی در مسابقات تکواندو انتخابی کشور

خانم سیده مریم ساداتی بالادهی در مسابقات انتخابی کشوری تکواندوی استان مازندران که با حضور ۳۰۰ تکواندوکار از سطح استان در شهر نکا برگزار شده است، به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، خانم سیده مریم ساداتی بالادهی در مسابقات انتخابی کشوری تکواندوی استان مازندران که با حضور ۳۰۰ تکواندوکار از سطح استان در شهر نکا برگزار شده است، به مقام نایب قهرمانی رسیدند. 

 

این مسابقات دیروز چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ به پایان رسید و نفرات برگزیده به رقابت های انتخابی کشوری راه پیدا کردند که زمان و مکان آن مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

خانم ساداتی فرزند آقای سیدعلی ساداتی بالادهی اهل روستاي بالاده از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و نوه سید آقاجان ساداتی (و نتیجه مرحوم میررحیم ساداتی) متولد سال ۱۳۸۳، کلاس چهارم ابتدایی و در شهر نکا استان مازندران ساکن هستند. ورزش رزمی تکواندو را از کلاس اول ابتدایی آغاز کرده و پس از مدتی تمرین در باشگاه «شهید حسینی اصل» نکا و زیر نظر مربی زحمتکش خانم محمد نژاد در مسابقات نونهالان (که چندی پیش برگزار شده بود/ لینک خبر) در سطح آموزشگاه های شهر نکا به مقام قهرمانی رسیدند و در ادامه فعالیت رزمی خود در بهمن ماه سال گذشته (۱۳۹۲) در سطح نوجوانان مازندران و با حضور ۸۰ تکواندوکار از تمامی شهرستان های استان به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافتند.

 

 

 

لازم به ذکر است که در سال ۱۳۹۰ نیز خانم مهرانه چهاردهی یکی دیگر از نوجوان بالادهی در مسابقات سبک رزمی «شیتوریوشوکوکای یونیون» تهران برای اعزام به ایتالیا قهرمان شده بودند که متاسفانه به دلیل مشکل مالی نتوانستند در این تورنمنت بین المللی حضور یابند. (لینک خبر و مصاحبه)

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.