پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موفقیت سه دانش آموز کیاسری در مسابقات رباتیک لکوکاپ قائمشهر

دهمین دوره مسابقات خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ همانند دوره های گذشته با همراهی مسئولین، دانش آموزان و تماشاگران و با کیفیت در روز جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار گردید.

1

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، دهمین دوره مسابقات خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ همانند دوره های گذشته با همراهی مسئولین، دانش آموزان و تماشاگران  و با کیفیت در روز جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار گردید.

 

جباری مربی رباتیک کیاسر، در این باره به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: در این دوره از رقابت ها بیش از ۲۰۰ تیم در رشته های مختلف رباتیک از جمله ربات فوتبالست ابتدائی، ربات فوتبالیست پیشرفته، ربات جنگو، ربات پارک نوری، ربات آتشنشان و همچین کارگاه های علمی- عملی سازه های پل ماکارونی، محاسبات ذهنی و ریاضی ( محاسبات چرتکه ای ) با هم به رقابت پرداختند که در پایان با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

 

مربی رباتیک کیاسر ادامه داد: در این مسابقه سه تیم دانش آموزی از کیاسر، خانم کیمیا خلسه در رشته آتشنشان ، سهیل عرب در رشته فوتبالیست و محمد صادق شریعت نژاد در رشته ربات جنگجو شرکت داشتند که هر سه نفر به مرحله فینال راه یافتند و در مرحله فینال محمد صادق شریعت نژاد مقام سوم را کسب کرد.

جباری یادآور شد: کلاس رباتیک کیاسر سه سال است که در کتابخانه کیاسر به صورت ترمی برگزار می شود و برای سال جدید هم از دانش آموزان علاقمند ثبت نام به عمل می آید

 

1 نظر
  1. اشرف نژاد می گوید

    با سپاس فراوان از مربیان تیم رباتیک کیاسر خانم جباری و آقای خواجوندی به خاطر زحمات بی دریغشون و سپاس بی حد از دانش آموزان کیاسری به ویژه سهیل عزیزم
    با آرزوی موفقیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.