پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موفقیت حسین نظری در بیست و سومین کنگره قرآنی مدارس سمپاد

بیست و سومین کنگره قرآن کریم مراکز استعدادهای درخشان استانهای قطب دوم کشور، روز چهارشنبه 7 مردادماه 1394 در سمنان برگزار شد.

2

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، بیست و سومین کنگره قرآن کریم مراکز استعدادهای درخشان استانهای قطب دوم کشور، روز چهارشنبه 7 مرداماه 1394 در سمنان برگزار شد.

 

این کنگره که تا 8 مرداد ادامه داشت با حضور استانهای تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و سمنان با حضور 267 دانش آموز در چهار رشته حفظ، حفظ ویژه، قرائت و معارف در 2 روز در سمنان برگزار شد.

 

 hosein-nazari

 

حسین نظری، دانش آموز چهاردانگه ای که در این مسابقات در رشته ی حفظ سه جزء قرآن کریم شرکت کرده بود توانست مقام سوم این رشته را از بین 34 نفر در قطب دوم کسب کرده و به مسابقات نهایی این رشته که به صورت کشوری در شهریورماه 94 در سنندج برگزار می گردد راه پیدا کند.

 

حسین نظری فرزند مرحوم علی نظری از روستای قلعه از توابع منطقه ی دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه می باشد. همچنین خواهر ایشان، خانم فاطمه نظری حافظ کل قرآن کریم بوده و مقام های زیادی در مسابقات کشوری کسب نموده است.

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز برای آقای نظری آرزوی موفقیت و همراهی همیشگی با آیات قرآن داشته و امیدوار است تا نوجوانان و جوانان چهاردانگه همچون گذشته در رشته های گوناگون فرهنگی، ورزشی و علمی بدرخشند.

 

 

2 نظرات
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    آفرین برادر!
    إن‌شاءاللّٰه در همه عرصه‌های زندگی خوش بدرخشی

  2. نیلوفر می گوید

    با آرزوی موفقیت از مشهد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.