پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موضوع منطقه آزاد در مازندران حل نشده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینکه منطقه آزاد و پسماند از جمله دغدغه های استان به شمار می رود گفت: موضوع منطقه آزاد هنوز حل نشده است.

وی با تاکید برهمدلی و انسجام برای حل مسائل استان تصریح کرد: منطقه آزاد و پسماند از جمله دغدغه ها به شمار می رود و تاکنون حل نشده است و باید این مسائل را جمع و حل کنیم و از ظرفیت دولت و مجلس در این راه بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به ترک جلسه شورای برنامه ریزی از سوی رئیس مجمع نمایندگان استان به دلیل مخالفت با زمین تهیه شده برای دپوی زباله گفت: باید با تفاهم و همدلی مسائل بررسی شود و محیط زیست و دستگاه های مورد نظر، نسبت به تهیه زمین مورد نظر اقدام کنند.

حسین زادگان با بیان اینکه در حال حاضر زمین مناسب برای دپوی زباله در منطقه نور و آمل زمین پاساکش خواهد بود گفت: یا باید این زمینه تایید و یا زمین دیگری که مورد توافق بخش های مختلف باشد، تهیه شود.

استاندار مازندران همچنین خواستار تسریع در تکمیل زباله سوز در مناطق مختلف استان شد و از مسئولان خواست تا در این زمینه برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه شانی جز خدمترسانی به مردم نداریم گفت: تازمانی که تعامل مطلوب بین مدیران و مردم ایجاد نشود با بازرسی و عزل و نصب ها نمی توان به جایی رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.